Compact 1250/ 50cs

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
mats69
Inlägg: 5
Blev medlem: 30 mar 2008, 23:00
Ort: Utrikes(Hammerdal)

Compact 1250/ 50cs

Inlägg av mats69 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Söker den plåt som håller bak lyset,sen hållaren för själva lampan( samma som på topper)Kanske nån som ha de chopper liknande styret me. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är tyvvär inte samma hållare på Topper jag har kollat, på sc:en sitter lampan högre upp på skärmen. däremot är det samma fäste som på SM 50/Topper som jag letar efter.

Kanske eventuellt :?: kommer bringegård att tillverka några fästen till SC, han har tillgång till en mall, men dåligt med tid :roll:

Här är en baklampa till Topper
Bild
Men det finns även ett annat fäste till SM 50 <!-- </EdIndex> --></div>
mats69
Inlägg: 5
Blev medlem: 30 mar 2008, 23:00
Ort: Utrikes(Hammerdal)

Inlägg av mats69 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej.den del som håller i den kromade sargen e vell samma? sen e de ju en speciell plåt som ska sitta på skärmen.de blir nog så man få tillverka den delen. vill skicka allt på lack, snart sommar..... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Huset (koppen) till baklyktan är detsamma på cs och sm50. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lamphus håller jag på att tillverkar, kommer köra fram 5 st i första svängen, bara jag får lite tid över :evil: bara jobbjobbjobb jämt <!-- </EdIndex> --></div>
mats69
Inlägg: 5
Blev medlem: 30 mar 2008, 23:00
Ort: Utrikes(Hammerdal)

nån till salu då??

Inlägg av mats69 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->e de nån som har en bra bild eller mått på plåten som ska sitta på skärmen, som baklyset ska sitta i,ska ju va samma färg som ramen.. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har lite plåtbitar, som skulle kunna bli en lamphållare till CS liger i garaget. kan fota av dessa om du vill <!-- </EdIndex> --></div>
mats69
Inlägg: 5
Blev medlem: 30 mar 2008, 23:00
Ort: Utrikes(Hammerdal)

Inlägg av mats69 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->E ju helt perfekt om du skulle vilja göra de,Ha blästrat alla delar i kväll, å sakna den delen. Sugen att få börja lackera.
Tack på för hand

Mvh mats <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar