Luftkylda trimcylindrar passande på bl.a. Sachs

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Falkfish
Forumsponsor
Inlägg: 791
Blev medlem: 26 dec 2012, 00:00
Ort: Falkenberg
Kontakt:

Re: Luftkylda trimcylindrar passande på bl.a. Sachs

Inlägg av Falkfish »

SS440-80 skrev:Lugn nu pojkar!
Ingen förutom ni två har något värde av att läsa den här pajkastningen, så fortsätt er kommunikation via PM istället är ni snälla. slider_thankyou.gif
SS440-80, Tack !

Ja det är väl så, jag idkar sällan pajkastning, men jag ogillar skarpt när man klagar på oss ( mig ) att det tar FÖR lång tid att få fram en bra fungerande produkt till er konsumenter, lite ödmjukhet vore på sin plats i de flesta fallen, att man råkar vara egenföretagare är ingen garanti för att ha obegränsat med tillgångar eller tid, det tar tid helt enkelt väldigt mycket tid och pengar att få fram en bra fungerande produkt så är det bara.
Att tillverka en produkt bara för att massan vill nå ett resultat ligger inte FP i fatet, vi tillverkar produkter där vi faktiskt kan stå bakom vår produktion, där funktionalitet kommer i första rum, och det tar tid att testa och få en feedback på alla dessa produkter, men till er som önskar ett billigt alternativ, fortsätt då att köpa ( kvalitets ) produkter från Asien, ni får vad ni betalar för.

Mvh
Stefan Thörnqvist
/ Falkman Parts
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor
Inlägg: 3443
Blev medlem: 16 jan 2010, 00:00
Ort: Norra Dalarna

Re: Luftkylda trimcylindrar passande på bl.a. Sachs

Inlägg av billykid »

musköchrister skrev:Bild

så här kan man göra med "enkla" medel,80TS cylinder på EKF,behöver bytas vevstake till 95mm c/c
Varför inte en sån här Kit...Muskö. Går bra jag lovar... 8)
Bilagor
kit.001.jpg
Skriv svar