Suzuki enduro moppe

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt fint bygge , som bekant gillar jag dekaltrim :wink: här kommer ett bevisBild
Denna Yamaha, byggde jag och min son (som gillarBOB HANNA) till sommaren 2010 för Classic Race, efter sommaren så såldes den till Göran Karlsson i Varberg. (Svensk mästare i Classic cross)
Noteras bör att min son Conny körde denna maskin efter att hållt uppe med cross i 25 år (gick bra utan skador) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Zwap
Inlägg: 95
Blev medlem: 12 okt 2011, 23:00

Inlägg av Zwap »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aaaah, en sen -70 talare (-78?). Jag är mycket svag för dessa gamla crossmaskiner, det körs en deltävling i veterancrossi närheten 1 gång om året, det är årets höjdpunkt, speciellt att gå runt i depån och kolla på alla dessa gamla fina maskiner. <!-- </EdIndex> --></div>
HSE
Inlägg: 5521
Blev medlem: 01 apr 2012, 23:00
Ort: Romelanda

Inlägg av HSE »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eftersom jag tävlade lite på sextitalet älskar jag femti till sextilalarna. Men de är dyra idag...Mvh HSE. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="Zwap"]Aaaah, en sen -70 talare (-78?). Jag är mycket svag för dessa gamla crossmaskiner, det körs en deltävling i veterancrossi närheten 1 gång om året, det är årets höjdpunkt, speciellt att gå runt i depån och kolla på alla dessa gamla fina maskiner.[/quot

det är en 80 a före 80 så hade yamahan rörswing, 81 tror jag det blev vattenkylt. <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
HSE skrev:Eftersom jag tävlade lite på sextitalet älskar jag femti till sextilalarna. Men de är dyra idag...Mvh HSE.
Min son Conny tävlade i 50 cc på 70 talet sista cykeln han hade i 50 cc var enTesti med minarelli motor, mycket fin maskin. sen blev det 125 på 80talet KTM först sedan Aprilia :D
Här kommer det bild på TestinBild
Här kommer bild på KTM 125 med föraren ifrågaBild
Även en bild på Aprilian och samma förare Bild <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Zwap
Inlägg: 95
Blev medlem: 12 okt 2011, 23:00

Inlägg av Zwap »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilka härliga bilder och maskiner!!
Riktig nostalgi. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Zwap skrev:Vilka härliga bilder och maskiner!!
Riktig nostalgi.
Ja det är det verkligen ,Conny är i dag 49 år. <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar