Jag fick ett rullande chassi över

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2971
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Re: Jag fick ett rullande chassi över

Inlägg av Lolalola »

Tack för fina ord. :)
Skulle det se helt fel ut med en liten framskärm mellan gaffelbenen?
Jo jag skall ha en liten framskärm. En svart slickad en som sitter i antingen originalfästena (som jag sågar av det överflödiga på) eller om jag får tag på såna där snygga tunna rostfria klammor som är just för att sätta skärmar på nakna gaffelben.
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor
Inlägg: 2725
Blev medlem: 02 nov 2010, 00:00
Ort: Karlstad

Re: Jag fick ett rullande chassi över

Inlägg av selma »

Lolalola skrev:Den finns på Ebay och kostar typ 300 spänn. Från Kina. Passar på allt som inte har för smal tank. :)
jag är lite sugen att testa en sådan sadel till nästa projekt,vad är det för mått i framkant på din o längd.
tycker att jag bara hittar lite för breda o för långa,nån länk kanske ?
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2971
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Re: Jag fick ett rullande chassi över

Inlägg av Lolalola »

Det bör vara den här (det finns säkert ett tjugotal säljare som har samma sadel) och den är lite för bred för min tank. En centimeter smalare hade räckt, men för den gamla smala tanken är den alldeles för tokbred.

http://www.ebay.com/itm/Black-Cafe-Race ... yf&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor
Inlägg: 2725
Blev medlem: 02 nov 2010, 00:00
Ort: Karlstad

Re: Jag fick ett rullande chassi över

Inlägg av selma »

Lolalola skrev:Det bör vara den här (det finns säkert ett tjugotal säljare som har samma sadel) och den är lite för bred för min tank. En centimeter smalare hade räckt, men för den gamla smala tanken är den alldeles för tokbred.

http://www.ebay.com/itm/Black-Cafe-Race ... yf&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok,jag har den gamla.Det är väl därför jag gått bet :D
Vill nog ha nån som är runt 15-16 i framkant,jag får hitta på något annat.
Tack för hjälpen thumb_up
Skriv svar