Porthålskåpor Raketare

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
944racing
Inlägg: 8
Blev medlem: 04 sep 2008, 23:00

Porthålskåpor Raketare

Inlägg av 944racing »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Någon som gjort glasfiberkåpor över motorn på raketare med flintamotor?

Någon som har några kåpor till salu, kan tänka mig att göra formar för att kunna gjuta upp i glasfiber alt.kolfiber!

:?: :) <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På en plåtmoppe ska det ta mig fasen inte monteras nå plast :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
944racing
Inlägg: 8
Blev medlem: 04 sep 2008, 23:00

Inlägg av 944racing »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Anledning till att plast kan vara ett alternativ är att jag inte lyckats få tag i några kåpor i plåt!

Men nu har jag mailat till den "Bringegård" som du nämnde under forum moped, får se om han svarar. Hemsidan verkar ligga nere för tillfället. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han har en ny hemsida.men hittar inte adressen till den just nu <!-- </EdIndex> --></div>
lillmalen
Inlägg: 4
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00

Inlägg av lillmalen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://welcome.to/bringegard/ <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På Falumarknaden idag så drällde det av porthålskåpor även med dom eftersökta kromringarna <!-- </EdIndex> --></div>
944racing
Inlägg: 8
Blev medlem: 04 sep 2008, 23:00

Inlägg av 944racing »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack "lillmalen" för adressen <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:På Falumarknaden idag så drällde det av porthålskåpor även med dom eftersökta kromringarna
Ja, det gjorde det! Men jag såg inga till Flinta motorn. Priset var ju inte så trevligt däremot. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:
tompa skrev:På Falumarknaden idag så drällde det av porthålskåpor även med dom eftersökta kromringarna
Ja, det gjorde det! Men jag såg inga till Flinta motorn. Priset var ju inte så trevligt däremot.
Nej det var mycket som säljarna trodde va gjort av guld på den marknaden. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar