TTure 2 Gånger E-type

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
musköchrister
Inlägg: 1512
Blev medlem: 30 dec 2010, 00:00

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det går bra att skicka.mottagaren betalar <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För att peta i Wikluns sår slider_anon.gif Han blev ju lurad och behöver lite tröst. <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:För att peta i Wikluns sår slider_anon.gif Han blev ju lurad och behöver lite tröst.
Aj då något jag har missat .det fins fan folk till allt :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag håller med conrad till fullo! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor
Inlägg: 3559
Blev medlem: 27 okt 2009, 00:00
Ort: Hallstamoppers

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Sura skrev:Ska du åka runt med sånt där skit så får du hålla dig till Hubbo Muppers och inte åka med oss i Hallsta som enbart satsar på puts....... :roll: :wink:
Ja huu, sån där ovårdad moppe skulle jag aldrig sätta mig på :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Inlägg: 919
Blev medlem: 25 mar 2008, 00:00
Ort: Surahammar
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->TTTTTure!

Eftersom jag fick min F50 gratis av en kund på jobbet, så kan jag väl ta din moppe oxå, eftersom du även är kund på jobbet :lol: 8)
Torsdag passar bra ! <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är nog bäst du petar i lackskadan nu TT-ture ...så du kan behålla den med heder.. staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror att det är lugnt TTure, du ska väl ändå inte köra med moppen? :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Tror att det är lugnt TTure, du ska väl ändå inte köra med moppen? :lol:
Jo du denna ska köras ,Den ska blästra ner Hallstamoppers med grus o sten :wink: :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:mutt: nu är Tture på hugget...bara för hallstagrabbarna att se upp nu då...

men Hallsta håller väl på att träna för årets upplaga av linedance på mellsta oxå.. :angel_grin: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vem ska köra då!? :shock: :wink: :wink: Fan den blir snuskigt fin! <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->.................. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tture, vilka underbara löften. Vi är gärna skitiga i ansiktet, bara du kommer med. <!-- </EdIndex> --></div>
Ari
Inlägg: 111
Blev medlem: 21 nov 2008, 00:00
Ort: Borlänge

Inlägg av Ari »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja , "Legenden från Hubbo" är det inte så många som har sett åkandes på en moppe....

Förresten så var jag nästan hemma hos dig idag Ttttture , tyckte mig nästan att jag hörde ljudet av en polermaskin :wink:


Håller med Conrad angående det där med skitiga ansikten :!: :!: , fast det blir nog du Tttttttttture som blir det :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ari skrev:Ja , "Legenden från Hubbo" är det inte så många som har sett åkandes på en moppe....

Förresten så var jag nästan hemma hos dig idag Ttttture , tyckte mig nästan att jag hörde ljudet av en polermaskin :wink:


Håller med Conrad angående det där med skitiga ansikten :!: :!: , fast det blir nog du Tttttttttture som blir det :thumb:
Men fan Ari om du är så nära så knackar man på garageporten.
alltid kul att ljuga lite............... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar