TTure 2 Gånger E-type

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fint Ture :shock:
Jag ser att jag måste gnida lite till på min gula. Jag tar med 2 E-typer och den vanliga busstockholmaren. Simon kör en.
Muskö behöver inte vara orolig med dom bitarna du har. :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
musköchrister
Inlägg: 1512
Blev medlem: 30 dec 2010, 00:00

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det ryktas om ett stoooort paket på väg från varberg till tillberga ????? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor
Inlägg: 3443
Blev medlem: 16 jan 2010, 00:00
Ort: Norra Dalarna

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanon fint tture..... slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Inlägg: 919
Blev medlem: 25 mar 2008, 00:00
Ort: Surahammar
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->TureT, se nu till att den är körbar iår, och träna helst lite körning på hemmaplan så vi slipper skämmas för dig när du knattrar runt med stödhjulen slider_victory.gif

Den duger väl som "ratbike" men det får inte bli nån vana att tumma på finishen så här . <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Ari
Inlägg: 111
Blev medlem: 21 nov 2008, 00:00
Ort: Borlänge

Inlägg av Ari »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Sura skrev:TureT, se nu till att den är körbar iår, och träna helst lite körning på hemmaplan så vi slipper skämmas för dig när du knattrar runt med stödhjulen slider_victory.gif

Den duger väl som "ratbike" men det får inte bli nån vana att tumma på finishen så här .
Instämmer med Sura och försök att få en 10 mil på moppen så att den inte stannar direkt när du ska ut och åka i Mellsta/Borlänge :roll: , för du tänker väl åka med moppen också och inte bara ha den ståendes så att alla ( inte jag slider_anon.gif ) dreglar ner ditt puts :drewl: <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->köra nja .he he den kommer nog gå att köra men den kommer nog inte vara helt klar men den ska med upp .

är inte så mycke puts på denna moppe 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Inlägg: 2305
Blev medlem: 30 dec 2008, 00:00
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
musköchrister skrev:det ryktas om ett stoooort paket på väg från varberg till tillberga ?????

Slingra dig inte nu ture - berätta vad som är i paketet!

Tror det är många med mig som måste få veta!! :D <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
fatchance skrev:
musköchrister skrev:det ryktas om ett stoooort paket på väg från varberg till tillberga ?????

Slingra dig inte nu ture - berätta vad som är i paketet!

Tror det är många med mig som måste få veta!! :D
He he . nä nä nä
så länge du inte kan ta en helhetsbild på din moppe så är mitt paket hemligt :whistle2: <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Inlägg: 2305
Blev medlem: 30 dec 2008, 00:00
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Ok, om jag lägger ut en helbild på min, då lovar du att berätta för hela forumet vad som döljer sig i din låda - deal? :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor
Inlägg: 2725
Blev medlem: 02 nov 2010, 00:00
Ort: Karlstad

Inlägg av selma »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
fatchance skrev::D Ok, om jag lägger ut en helbild på min, då lovar du att berätta för hela forumet vad som döljer sig i din låda - deal? :thumb:
Det är pall med Nos tankar till SM-50,ut med bild på typen nuuuu :D <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
fatchance skrev::D Ok, om jag lägger ut en helbild på min, då lovar du att berätta för hela forumet vad som döljer sig i din låda - deal? :thumb:
He He . näääääääääääää :Stop_: det är ju hemligt o din fina E-type kan jag ju fota i Mellsta . <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Inlägg: 2305
Blev medlem: 30 dec 2008, 00:00
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
selma skrev:
fatchance skrev::D Ok, om jag lägger ut en helbild på min, då lovar du att berätta för hela forumet vad som döljer sig i din låda - deal? :thumb:
Det är pall med Nos tankar till SM-50,ut med bild på typen nuuuu :D
Hehe, visste att ture skulle vika ner sig i frågan, jag har ingen bild på eländet än! :lol:

Var precis och köpte en Mellsta-pressening som kommer att användas flitigt! :angel_grin: <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:mutt: fan ni är ju roliga, bara en pall :hmm:
om jag inte mins fel så hämta jag två Pallar på schenker i dag :D <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Inlägg: 2305
Blev medlem: 30 dec 2008, 00:00
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:worship: Peace brother, öppna lådan nu!

(fan ture, nu är min inbox fylld av hejarop för att få dig att lätta på locket! ) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gissar på att han beställt 2 pallar polertrissor... :angel_grin: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar