Mellangrön

Tips & frågor.
Olympia
Inlägg: 1
Blev medlem: 15 feb 2010, 00:00

Mellangrön

Inlägg av Olympia »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hei, holder på å restaurere en MCB 1189 flakmoped og mangler lakkode på mellangrön. Kan noen hjelpe meg med det ? <!-- </EdIndex> --></div>
msv
Inlägg: 4
Blev medlem: 08 maj 2009, 23:00
Ort: Borgholm

Inlägg av msv »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Måste ge mig in i denna tråd, eftersom jag håller på med samma sak!
Har letat igenom hela forumet, men inte lyckatas hitta någon konkret färgkod som lackeraren kan använda till att blanda färgen. Är det verkligen itne någon som sitter på denna?? <!-- </EdIndex> --></div>
OffroadGangster
Inlägg: 42
Blev medlem: 12 jul 2010, 23:00

Inlägg av OffroadGangster »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
msv skrev:Måste ge mig in i denna tråd, eftersom jag håller på med samma sak!
Har letat igenom hela forumet, men inte lyckatas hitta någon konkret färgkod som lackeraren kan använda till att blanda färgen. Är det verkligen itne någon som sitter på denna??
Jag blir då den tredje personen att lägga mig i :D
Det jag har hittat när det gäller orginalfärgen är att det finns att köpa på sprayburk, denne finns att köpa här:
http://mopeddelar.se/orginalf%C3%83%C2%A4rg-gr%C3%83%C2%B6n-flakmoped-1189-p-15949.html <!-- </EdIndex> --></div>
dessan266
Inlägg: 32
Blev medlem: 29 jun 2010, 23:00

Inlägg av dessan266 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej, jag håller med det vore väldigt bra att få fram färgkoden så att man kan blanda ihop en riktig lack istället för sprayfärg ...

dessan266 <!-- </EdIndex> --></div>
scorpion
Inlägg: 3
Blev medlem: 12 mar 2010, 00:00

Inlägg av scorpion »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den heter Ral 6024.

Johan <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar