Färgkod HVA novolette sport

Tips & frågor.
Sven-D. Ullmark
Inlägg: 5
Blev medlem: 09 nov 2010, 00:00
Ort: svull

Färgkod HVA novolette sport

Inlägg av Sven-D. Ullmark »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Jag behöver färgkoden till Husqvarna Novolette Sport. Är tacksam om någon har den och kan lägga ut den i forumet! :roll: [/b] <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Känner ingen som har den men jag undrar om det inte är samma som på den röda novoletten..En sådan har jag lackerat en gång men det färgnumret går inte att gå på eftersom jag körde lite på känn. För att få den att efterlikna gammal metallic lade jag silverbas & använde sedan en transparent röd. Som jag därefter lade så många lager tills jag kom på samma kulör som originalet.

Förresten är själv så less för jag saknar en sport i min samling har nog dom flesta andra utom transporten & blöjan. Har lyckats missa ett stort antal Sportar genom åren det verkar gå troll i den mopeden:( Ringer alltid som tvåa senast nu i Motorbörsen var det du som köpte den månne? Men jag säger som jag säger till alla andra om ni hör eller ser ngt tveka inte på att höra av er! gärna ett riktigt roskigt ren. objekt om så bara en tank eller ram :D <!-- </EdIndex> --></div>
Sven-D. Ullmark
Inlägg: 5
Blev medlem: 09 nov 2010, 00:00
Ort: svull

Novolette Sport!

Inlägg av Sven-D. Ullmark »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej jag har själv sökt en "blöjpil" i flera år köpte min på Blocket för några veckor sedan, jag behöver en framfälg i skapligt skick och även en ljuddämpare!!!!! Jag har ett fram och bakhjul som behöver cromas om! :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar