Tippenfynd

Tips, frågor och allmänt snack.
Älgläpp
Inlägg: 92
Blev medlem: 25 jul 2009, 23:00
Ort: KUNGÄLV

Tippenfynd

Inlägg av Älgläpp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Denna damhoj hittade jag i en skrotbinge under ett besök på återvinningstationen.Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
simme42
Inlägg: 595
Blev medlem: 22 jun 2009, 23:00
Ort: linköping

Inlägg av simme42 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vilket fynd var det luft iden också :) <!-- </EdIndex> --></div>
Älgläpp
Inlägg: 92
Blev medlem: 25 jul 2009, 23:00
Ort: KUNGÄLV

Inlägg av Älgläpp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="simme42"]vilket fynd var det luft iden också :)[/quote

javisst va de luft i,cyklade från containern till bilen :) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->toppen fynd, Grattis :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån hade min mamma men den gick väl till tippen den också.
Brorsan och jag slängde nästan allt :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
christian
Inlägg: 76
Blev medlem: 16 mar 2009, 00:00

Inlägg av christian »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fantastiskt fynd! till synes allt i original, utom framdäcket. borda inta vara svårt att få denn att rulla som ett skott! <!-- </EdIndex> --></div>
Älgläpp
Inlägg: 92
Blev medlem: 25 jul 2009, 23:00
Ort: KUNGÄLV

Inlägg av Älgläpp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
christian skrev:fantastiskt fynd! till synes allt i original, utom framdäcket. borda inta vara svårt att få denn att rulla som ett skott!
den rullar redan som ett skott,tyvärr saknas centralstödet...bara själva fästet kvar. <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har ett eller två centralstöd liggandes, vet ej till vilken tum dom är till däremot. <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo tjena, vilket fynd. :shock: Kanon att du tog hand om den. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Älgläpp
Inlägg: 92
Blev medlem: 25 jul 2009, 23:00
Ort: KUNGÄLV

Inlägg av Älgläpp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:jo tjena, vilket fynd. :shock: Kanon att du tog hand om den.
ja man blir förundrad över vad man kan hitta på våra soptippar,skulle vara kul med nåt för cyklar likt läsarnas mopeder,där man kan lägga upp bilder på cyklar,eller kanske läsarnas pyttipanna där man inte bara lägger upp just cyklar utan även båtmotorer gräsklippare osv.. <!-- </EdIndex> --></div>
Älgläpp
Inlägg: 92
Blev medlem: 25 jul 2009, 23:00
Ort: KUNGÄLV

Inlägg av Älgläpp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
körmoped skrev:Jag har ett eller två centralstöd liggandes, vet ej till vilken tum dom är till däremot.
okej najs..om du är intresserad av att sälja så ska jag se om jag kan mäta mig fram till något ungefärligt mått. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Älgläpp skrev:
Raketsport skrev:jo tjena, vilket fynd. :shock: Kanon att du tog hand om den.
ja man blir förundrad över vad man kan hitta på våra soptippar,skulle vara kul med nåt för cyklar likt läsarnas mopeder,där man kan lägga upp bilder på cyklar,eller kanske läsarnas pyttipanna där man inte bara lägger upp just cyklar utan även båtmotorer gräsklippare osv..
Jag har faktiskt funderat på det. Vi är ju en del cykelfantaster här nu. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Kalle
Inlägg: 84
Blev medlem: 26 sep 2008, 23:00
Ort: Nässjö

Inlägg av Kalle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kanonide med läsarna cyklar, och annat kul också. :bike_pedalare: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Älgläpp skrev:
körmoped skrev:Jag har ett eller två centralstöd liggandes, vet ej till vilken tum dom är till däremot.
okej najs..om du är intresserad av att sälja så ska jag se om jag kan mäta mig fram till något ungefärligt mått.
Gör det :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
umekille
Inlägg: 1492
Blev medlem: 01 sep 2009, 23:00

Inlägg av umekille »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blev stulen på min monark sen 20år
hoppas nån hittar den...
den andra e min brukshoj
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar