HUSQVARNA

Tips, frågor och allmänt snack.
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

HUSQVARNA

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det har blivit en till cykel jag ville köpa men den blev gratis,det ska fattas någon pryl i baknavet enligt förra ägaren men jag tror att jag har något nav liggandes.Är det någon som har sprängskiss på baknavet.Bild

Uploaded with ImageShack.usBild

Uploaded with ImageShack.usBild

Uploaded with ImageShack.usBild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den var allt fin, du. Är själv ute efter en Husqvarna eller Crescent, men de måste uppfylla min kriterier, hehe.
Navet är ett Novo med två växlar. Blev inte speciellt långlivat hos Husqvarna, så "kåpan" togs bort och man körde en-växlat istället. <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är bara en ägare för mej använd flitigt men ej tvättad så ofta hittade beg navdelar idag på hyllan i garaget. <!-- </EdIndex> --></div>
andybee
Inlägg: 179
Blev medlem: 09 jun 2011, 23:00
Kontakt:

Sprängskiss

Inlägg av andybee »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en broschyr från -51, där är en bild av ett delvis uppskuret nav, kanske kan det hjälpa? Jag kan nog skanna den på jobbet i veckan, om intresse finns! <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Inlägg: 3236
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en 3v damvariant som kan va till salu troligen 40 talet <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar