Söndagstävlingsfrågan övriga fordon vad är detta?

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompas11 skrev:Men är det inte dags att du byter springare till något som brummar och smattrar nu när det är sommar och allt.
Jajamän det har du alldeles rätt i tompas11 och nu går funderingar på att sätta igång en åkbar moped. En önskan har varit en tvåhjulig transportmoped men dom är tyvärr dyra, men inte bara det för en annan nackdel är att dom oftast saknar fjädring bak och det vill jag gärna ha.

Därför funderar jag nu på och bygga om en av mina mopeder till transportmoped med delar jag har. Jag vill dock inte förstöra något så det blir i så fall genom att skifta delar utan åverkan på materialet så det går att byta tillbaka igen när man känner för det.

Få se hur det kan bli och det lär nog komma lite bilder om det projektet. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
tompas11
Inlägg: 746
Blev medlem: 03 mar 2011, 00:00
Ort: Bästmanland

Inlägg av tompas11 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja men det låter ju som ett trevligt projekt. Ser fram emot bilder på bygget. Sitt inte och filosofera och fundera för länge bara... :) <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
Användarens profilbild
JanneHagnell
Inlägg: 1573
Blev medlem: 20 jan 2008, 00:00
Ort: Alingsås

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Appropå huvudbonad: Jag har tre hattar. En tweed för vintern, en vanlig typ Bogart för vår och höst och en Panama för sommaren. Kan starkt rekommendera Village Hats & Caps i UK. Bra priser och brittiskt korrekta och artiga. De frågar flera gånger om allt är till belåtenhet och ursäktar sig att leveransen kan ta tid och så går det på under en vecka! spocht_winner <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar