Krutgubbe

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Krutgubbe

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla in det här reportaget, en riktig krutgubbe.

Obs det är i PDF Format

http://www.upplandsfordonshistoriker.se/Dokument/Hemma%20hos%20f%20d%20Enduroakaren%20Kalle%20Sjoblom.pdf <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Heftig gubbe som fortfarande får leka :D
Kolla in toppfästet på Dekan, Ingenting nytt under solen :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilket reportage! Crescent enduron med tillhörande vurpis blev man ju knäsvag av...

Toppfäste, i all enkelhet :D <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han brukar köra Nymansrallyt, så kommer ni ner så kanske ni får träffa honom i verkligheten också <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den mannen är häftig ,Jag var och tittade på kåsan första gången 1954, och hade då inköpt min första motorcykel, en Husqvarna (rödmyra)Jag hade köpt tillbehör som fanns köpa, vilket var limpa .upplagt rör samt fotväxespak, och även ett crosstyre. sen var man kung vid mjölkpallen. Mvh Alf-Johan :crossedbones: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag träffade jag den mannen Puh!!! vilken hårding, blev bjuden hem till honom för att se hans motorcyklar, ska bli kul Mvh Alf-Johan spocht_winner <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar