Raka Rör Mopedrally i Sollefteå

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Södåb
Inlägg: 154
Blev medlem: 15 jun 2009, 23:00
Ort: Långsele

Raka Rör Mopedrally i Sollefteå

Inlägg av Södåb »

Datum för Raka Rörs första mopedrallyt blir 2014-06-07 starttiden blir kl 10:00 och kommer att utgå från Långsele camping ingen startavgift.
Där finns stugor att hyra och husvagn/tältplats. Restaurang med fullständiga rättigheter finns. Gå in på http://www.langselecamping.se och titta efter priser mm.
Anmälan ska göras på rakaror@outlook.com eller ring 0703072002
Sista anmälningsdag är 2014-05-24
Senast redigerad av Södåb den 24 maj 2014, 04:52, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

verkar bli hur trevligt som helst...klart det ska åkas moppe i sollefteå.. :thumb: bler en riktig tvåtaktshelg...åka veteran saab/snetrean
på nationaldagen fredag, sen åka moppe i sollefteå på lördag..kan det bli bättre.. [flirt]
Södåb
Inlägg: 154
Blev medlem: 15 jun 2009, 23:00
Ort: Långsele

Re: Raka Rör Mopedrally i Sollefteå

Inlägg av Södåb »

Nära nu.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Re: Raka Rör Mopedrally i Sollefteå

Inlägg av Raketaren »

stort tack till sollefteågrabbarna för ett kanontrevligt rally och gofika, vi hade ju tur med vädret oxå,,,, :) dessutom tog jag mig runt trots att det lossnat en skruv på vänstra motorkåpan så nog får man väl känna sig nöjd med dagen.. 8)

Bild

Bild

Bild

Bild

äntligen en Zündapp me riktig motor... 8) Hasse tittar intresserat nu blir de nog byte av rovorna på hans dappar... :mrgreen: :mrgreen:

Bild

ingen dålig bärgare dom hade heller grabbarna..här rymdes det fler än en, dessutom Connys pack som fick punka... :)

Bild

trodde nog snarare att min 1256 a skulle få åka bärgare runt, eftersom jag körde bort den långa fästskruven som håller ytterekåpan + främredelen av växelkåpan, det gapade en springa i motorn men jag tog mig i allafall i mål för egen maskin.. :lol:

Bild

som sagtväderguden va ju me oss...så här såg det ut när vi åt på campingen... :) vi fick ju va torra denna gång..

Bild

trots de mindre missöden en riktig kanondag i långsele.. 8)
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: Raka Rör Mopedrally i Sollefteå

Inlägg av Hasse »

Efter ett litet ödmjukt tips från mig till prisutdelaren så delade dom ut ett pris till den som hade en skruv lös.....


Bild
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Re: Raka Rör Mopedrally i Sollefteå

Inlägg av Raketaren »

Hasse skrev:Efter ett litet ödmjukt tips från mig till prisutdelaren så delade dom ut ett pris till den som hade en skruv lös.....


Bild

mmmm summerar. och arkiverar Hasse lille... :mrgreen:

undrar om inte Hasse drömde om en smörgås me HÄSTkött här .. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bild
Skriv svar