Viksta veteranmarknad 26 april 2014 kl 8-15.

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Re: Viksta veteranmarknad 26 april 2014 kl 8-15.

Inlägg av JanneL »

mopedus skrev:Bara högvis med piss på Viksta i år. Dom får börja välja vilka säljare dom ska släppa in på deras sk "motormarknad" om dom inte tänker döpa om den till loppmarknad.
Kopparkittlar hemslöjd och annan skit är inget jag tycker passar på en motormarknad.
Kverulant :whistel:

:nod: :nod:
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Re: Viksta veteranmarknad 26 april 2014 kl 8-15.

Inlägg av JanneL »

Jag tyckte det var en kanonmarknad som vanligt :D

inköpen blev:
Asfin org.stötdämpare till GC 30:- :D
En låda Sachsgodis med 2vx kick och en massa kopplingskorgar 350:- :D
två coola stormlyktor för altanen för 100:- :D
En låda nya CNMG svarvskär för 200:- :D
En Spv-1 gängchuck med 10 hållare i nyskick och i trälåda för 400:- :mrgreen:
Två äckliga kalla hamburgare för 70:- :evil:

När vi skulle betala för parkeringen lämnade jag fram en tusenlapp eftersom jag bara hade en tjuga och några tusenlappar.
då sa gubbjäveln åt mig: vad äre där för djävla dumheter? du har mindre ! :shock: :shock:
ja jag har en tjuga också sa jag förvånat, då viftade han förbi mig och hans kompis sa högt: ta numret, ta numret, vilka satans otrevliga hitlerfasoner :twisted:
kan väl inte vara mitt fel att dom inte skaffat sig växelkassa :no_no:

summa summarum blir i alla fall 4 rattar av 5 :thumb:
cobra karlsson
Inlägg: 3236
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Re: Viksta veteranmarknad 26 april 2014 kl 8-15.

Inlägg av cobra karlsson »

Tyckte att marknaden var bättre än väntat blev väldigt sugen på en 1134 stummis som fanns där .
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Re: Viksta veteranmarknad 26 april 2014 kl 8-15.

Inlägg av SachsMekarn »

cobra karlsson skrev:Tyckte att marknaden var bättre än väntat blev väldigt sugen på en 1134 stummis som fanns där .
Den som var Blå/Vit? Han begärde 4000kr för den om jag inte hörde fel.

Själv hittade jag ett hjul med 160mm nav från någon Honda eller Yamaha. Blir nog fint med 17" fälgbana till de navet. Dock saknas bromsköld men jag betalade bara 50kr. Samt en biltidning för 5kr :mrgreen:

Bild
musköchrister
Inlägg: 1512
Blev medlem: 30 dec 2010, 00:00

Re: Viksta veteranmarknad 26 april 2014 kl 8-15.

Inlägg av musköchrister »

visst mycket krims-krams, men det har aldrig varit så mycket säljare,dom gånger jag har varit där.det vart fullt på platsen dom brukar ha,så dom fick ta till p-platser för att få plats med alla säljare.och eftersom jag hittade en del godsaker så säger jag att det var en bra marknad
Bild


NOS leleu 160 baknav+gummi NOS leleu 160 bromssköld fram.NOS sköld bak blå flaka. beg nav fram 50cc och 125 mcb. kmpl bakhjul compakt 3vxl och mustang,2 gamla modellen broms-pedal. sen vart det lite leveranser till testo,barr3,tture,i utbyte mot pengar och diverse delar
cobra karlsson
Inlägg: 3236
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Re: Viksta veteranmarknad 26 april 2014 kl 8-15.

Inlägg av cobra karlsson »

SachsMekarn skrev:
cobra karlsson skrev:Tyckte att marknaden var bättre än väntat blev väldigt sugen på en 1134 stummis som fanns där .
Den som var Blå/Vit? Han begärde 4000kr för den om jag inte hörde fel.

Själv hittade jag ett hjul med 160mm nav från någon Honda eller Yamaha. Blir nog fint med 17" fälgbana till de navet. Dock saknas bromsköld men jag betalade bara 50kr. Samt en biltidning för 5kr :mrgreen:

Bild
Ja den blåa och vita
Skriv svar