Nora Hembygdsgård

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Re: Nora Hembygdsgård

Inlägg av Raketaren »

Raketsport skrev:Är du hemma ikväll Rogga? Kanske dyker upp och hämtar kameran, eller jag tar nog hela väskan för plånboken är också bra att ha.

Ha-ha...jodå har ju nyligen kommit hem från en dagstripp till Härnösands bilmuseum...ett trevligt ställe som rekommenderas... 8)

Bild
Användarens profilbild
pnilz
Site Admin
Inlägg: 1835
Blev medlem: 27 nov 2011, 00:00
Ort: Pengsjö , Vännäs

Re: Nora Hembygdsgård

Inlägg av pnilz »

posch skrev: Pnilz Dakota, just lastad efter att en ny kondensator troligtvis lagt av.
Var inte själva kondensatorn som gett upp däremot passformen i tändplattan var ej ok, vickade i hålet så dåligkontakt var nog problemet men en nos bosch kondensator med bra passrorm fick ersätta den andra. Så nu verkar det funka så vi får komma ner igen och åka så jag får revansch.
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Nora Hembygdsgård

Inlägg av Raketsport »

pnilz skrev:
posch skrev: Pnilz Dakota, just lastad efter att en ny kondensator troligtvis lagt av.
Var inte själva kondensatorn som gett upp däremot passformen i tändplattan var ej ok, vickade i hålet så dåligkontakt var nog problemet men en nos bosch kondensator med bra passrorm fick ersätta den andra. Så nu verkar det funka så vi får komma ner igen och åka så jag får revansch.
Jaha så dom är inte ens runda nuförtiden.

Vi är på! Vi tar väl revanschen efter motormuseets dag är avklarad?
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar