Sundsvalls veteranmarknad 29/5

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
RoRRe
Inlägg: 486
Blev medlem: 26 aug 2008, 23:00
Ort: Timrå

Sundsvalls veteranmarknad 29/5

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.sundsvallsmotorveteraner.com/?page_id=8 <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vädret verkar bli perfekt marknadsväder, solfan håller sig på lagom avstånd för att hålla regnet borta. :D

http://www.yr.no/sted/Sverige/Västernorrland/Sundsvalls_Kommun/varsel.pdf <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe
Inlägg: 486
Blev medlem: 26 aug 2008, 23:00
Ort: Timrå

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja som det verkar nu så får man nog gå runt i torrdräkt och kanske simfötter :D Det har näst intill regnat hela veckan :(
Hoppas det ger sig tills imorrn iaf.... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm hoppas det ger sig med detta pinkande innan imorrn, å ena sidan kanske det är lättare att fynda om det stänker lite grann :) tar med släpet för säkerhets skull :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här lyser solen för fullt, och jag tänkte börja packa lite inför morrondagen, men minnet är inte så bra......funderar på vad jag har lovat att ta med mig 8)
SM 50 från blästringen.
Plastskärm SM 50
Resterna av E-typens framgaffel
Extra E type tank

kommer inte på nåt mer just nu, påminn mig gärna om jag glömt nåt slider_help2.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Visst har du en liten barncykel också som kan få åka med?

Vädret verkar ju inte bli kanon precis. Satsar på vadarstövlar och paraply corsodispari_unsure <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack, den barncykeln har ju legat här sen vintervurpan, när körmoped va med och sladde i stan :lol:

Vädret är helt perfekt, se den norska prognosen här:

http://www.yr.no/sted/Sverige/Västernorrland/Sundsvalls_Kommun/time_for_time.html <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var ett tag sen :D
Ska också meddela att det finns en crescent limpacykel här i stan för 400kr, har inte kollat noga men det är gul med röda skärmar :D om nån är intresserad <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser hyfsat ut.

http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4sternorrland/Sundsvall/ <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe
Inlägg: 486
Blev medlem: 26 aug 2008, 23:00
Ort: Timrå

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jamen då får man väl se vilka man stöter på då.
Om vädret tillåter så springer jag nog runt i sachs-tröja och skinnpaj :D

Är ni många från Moonshine som ska ner. Ni va väl ett gäng förra året?

Vi ses i lervällingen :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jäkla synd att bussen var full som skulle gå till sundsvall.... Skulle verkligt vilja åka ner och kolla! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi tar gen bil till Ö-vik och åker med Raketaren ner till sundsvall. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nää någon RoRRe såg vi inte till, och regnet höll sig på behörigt avstånd :D Några bilder från marknaden kommer i morgon, nu ska jag ta n liten tupplur efter 65 mil bakom farthållaren <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo nog var vi ett gäng moonshinare där i dag :) men vi åkte i egna bilar denna gång 8) fick tyvärr inte loss transitbussen denna gång staff_36-1
så det fick bli bil å släpvagn denna gång, såg inte heller till RoRRe men Tompa och RetroR träffade vi i allafall :) blev dock inte så många fynd men lite småpryttlar till e-typen följde i allafall med hem och lite delar till min saab 95 a :mutt: vill oxå tacka Mona å Jossan för trevligt ressällskap i dag :D <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har återuppstått efter gårdagen. Efter 47 mil och 2 passerade bilolyckor, känner man sig rätt nöjd att vara hemma igen. Ena olyckan vara riktigt allvarlig, den hade rentav "flygit" över viltstängslet och jag kan säga att det var inte mycket kvar av den bilen. Den andra var mindre allvarlig, men lämnade en hel del splitter och delar på vägbanan. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar