Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
-
- Kontakt:
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jo, och jag har sett och läst om en massa skit som monterats av än den ena än den andra personen/firman. <!-- </EdIndex> --></div>posch skrev:Ett ofta förekommande argument är "man får vad man betalar för"
Alltså ska man handla av den som är dyrast !
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt senaste inköp är en hockeyresa till Karlstad, tåget går 12.33 sen checkar vi in på Plaza Hotell där vi bastar å bubblar lite. 16.30 är det grillbuffe`, sen bär det av ut till LLA vid 18tiden, där kommer FBK leka med Brynäs i några timmar (4-1). Hoppas man är vaken några tim efter matchen oxå 
Selma, är du ute å far på byn så hör gärna av dig så kan ja bju på e
Eller om vi ska dansa sista dansen 
0704614278 <!-- </EdIndex> --></div>

Selma, är du ute å far på byn så hör gärna av dig så kan ja bju på e

0704614278 <!-- </EdIndex> --></div>
He he..
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Ta kvitton ute på krogen sedan så har du några minnen kvar kvällen iaf.Säcken skrev:Mitt senaste inköp är en hockeyresa till Karlstad, tåget går 12.33 sen checkar vi in på Plaza Hotell där vi bastar å bubblar lite. 16.30 är det grillbuffe`, sen bär det av ut till LLA vid 18tiden, där kommer FBK leka med Brynäs i några timmar (4-1). Hoppas man är vaken några tim efter matchen oxå
Selma, är du ute å far på byn så hör gärna av dig så kan ja bju på eEller om vi ska dansa sista dansen
0704614278

He he..
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Men idag kommer Selma Jr hem med sambo,ett sent julkalas står på dagordningen
Bäst man är hemma då 
Misstänker att det inte var sista gången du gör den rundan,vi får höras då å svinga en bägare
<!-- </EdIndex> --></div>
Du det det där lät trevligtSäcken skrev:Mitt senaste inköp är en hockeyresa till Karlstad, tåget går 12.33 sen checkar vi in på Plaza Hotell där vi bastar å bubblar lite. 16.30 är det grillbuffe`, sen bär det av ut till LLA vid 18tiden, där kommer FBK leka med Brynäs i några timmar (4-1). Hoppas man är vaken några tim efter matchen oxå
Selma, är du ute å far på byn så hör gärna av dig så kan ja bju på eEller om vi ska dansa sista dansen
0704614278

Men idag kommer Selma Jr hem med sambo,ett sent julkalas står på dagordningen

Misstänker att det inte var sista gången du gör den rundan,vi får höras då å svinga en bägare

Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag investerat. Skulle inhandla ett stycke vanlig ordinär cykelpump då den jag har hålls ihop med hjälp av eltejp 
Dock fanns det ack ty ej någon normal cykelpump att tillgå, utan det fick bli en historia inspirerad utav intergalaktisk ideologi. Valet föll dock på just denna då den hör och häpna: Pumpar åt båda håll. Nog för att mitt sätt att uttrycka mej liknar apa men den pumpar upp både när man drar ut och trycker in handtaget så att säga. De kallar den "Dubbelverkande". I teorin torde pumpning utav däck gå näst intill i dubbla hastigheten, dvs. 10,47 // 402m och i trakterna kring mach IV.
Självfallet har jag inte vågat prova denna fantastiska uppfinning än så jag kan ej bedöma dess funktionsduglighet förrän så är gjort.
Halleluja!

Och kom inte och säg att jag blivit grundlurad i vanlig ordning för då smäller jag av

Dock fanns det ack ty ej någon normal cykelpump att tillgå, utan det fick bli en historia inspirerad utav intergalaktisk ideologi. Valet föll dock på just denna då den hör och häpna: Pumpar åt båda håll. Nog för att mitt sätt att uttrycka mej liknar apa men den pumpar upp både när man drar ut och trycker in handtaget så att säga. De kallar den "Dubbelverkande". I teorin torde pumpning utav däck gå näst intill i dubbla hastigheten, dvs. 10,47 // 402m och i trakterna kring mach IV.
Självfallet har jag inte vågat prova denna fantastiska uppfinning än så jag kan ej bedöma dess funktionsduglighet förrän så är gjort.
Halleluja!

Och kom inte och säg att jag blivit grundlurad i vanlig ordning för då smäller jag av

NV 1127
-
- Kontakt:
Phuu.... Man är inte 20år längre, det var en mycket trevlig resa
Men det tar på krafterna, så nu blir det en lång öl-paus igen
Vi får svinga några bägare när slutspelet börjar fram i vår Selma
selma skrev:Du det det där lät trevligtSäcken skrev:Mitt senaste inköp är en hockeyresa till Karlstad, tåget går 12.33 sen checkar vi in på Plaza Hotell där vi bastar å bubblar lite. 16.30 är det grillbuffe`, sen bär det av ut till LLA vid 18tiden, där kommer FBK leka med Brynäs i några timmar (4-1). Hoppas man är vaken några tim efter matchen oxå
0704614278
Men idag kommer Selma Jr hem med sambo,ett sent julkalas står på dagordningenBäst man är hemma då
Phuu.... Man är inte 20år längre, det var en mycket trevlig resa

Men det tar på krafterna, så nu blir det en lång öl-paus igen

Vi får svinga några bägare när slutspelet börjar fram i vår Selma

- SachsMekarn
-
- Kontakt:
-
- Lasse väss
- Forumsponsor
-
- Kontakt:
-