Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pangerva du jobbar inte på Volvo va :whistle2: <!-- </EdIndex> --></div>
posch
Forumsponsor

Inlägg av posch »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ett ofta förekommande argument är "man får vad man betalar för"
Alltså ska man handla av den som är dyrast ? <!-- </EdIndex> --></div>
Alla märken är bäst
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
posch skrev:Ett ofta förekommande argument är "man får vad man betalar för"
Alltså ska man handla av den som är dyrast !
Jo, och jag har sett och läst om en massa skit som monterats av än den ena än den andra personen/firman. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt senaste inköp är en hockeyresa till Karlstad, tåget går 12.33 sen checkar vi in på Plaza Hotell där vi bastar å bubblar lite. 16.30 är det grillbuffe`, sen bär det av ut till LLA vid 18tiden, där kommer FBK leka med Brynäs i några timmar (4-1). Hoppas man är vaken några tim efter matchen oxå :wink:

Selma, är du ute å far på byn så hör gärna av dig så kan ja bju på e slider_cheers.gif Eller om vi ska dansa sista dansen :lol:

0704614278 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Säcken skrev:Mitt senaste inköp är en hockeyresa till Karlstad, tåget går 12.33 sen checkar vi in på Plaza Hotell där vi bastar å bubblar lite. 16.30 är det grillbuffe`, sen bär det av ut till LLA vid 18tiden, där kommer FBK leka med Brynäs i några timmar (4-1). Hoppas man är vaken några tim efter matchen oxå :wink:

Selma, är du ute å far på byn så hör gärna av dig så kan ja bju på e slider_cheers.gif Eller om vi ska dansa sista dansen :lol:

0704614278
Ta kvitton ute på krogen sedan så har du några minnen kvar kvällen iaf. :shock:

He he..

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor

Inlägg av selma »

Säcken skrev:Mitt senaste inköp är en hockeyresa till Karlstad, tåget går 12.33 sen checkar vi in på Plaza Hotell där vi bastar å bubblar lite. 16.30 är det grillbuffe`, sen bär det av ut till LLA vid 18tiden, där kommer FBK leka med Brynäs i några timmar (4-1). Hoppas man är vaken några tim efter matchen oxå :wink:

0704614278
Du det det där lät trevligt :bananas:
Men idag kommer Selma Jr hem med sambo,ett sent julkalas står på dagordningen :xmas: Bäst man är hemma då :lol:

Misstänker att det inte var sista gången du gör den rundan,vi får höras då å svinga en bägare slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Användarens profilbild
ughla

Inlägg av ughla »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag investerat. Skulle inhandla ett stycke vanlig ordinär cykelpump då den jag har hålls ihop med hjälp av eltejp :roll:

Dock fanns det ack ty ej någon normal cykelpump att tillgå, utan det fick bli en historia inspirerad utav intergalaktisk ideologi. Valet föll dock på just denna då den hör och häpna: Pumpar åt båda håll. Nog för att mitt sätt att uttrycka mej liknar apa men den pumpar upp både när man drar ut och trycker in handtaget så att säga. De kallar den "Dubbelverkande". I teorin torde pumpning utav däck gå näst intill i dubbla hastigheten, dvs. 10,47 // 402m och i trakterna kring mach IV.

Självfallet har jag inte vågat prova denna fantastiska uppfinning än så jag kan ej bedöma dess funktionsduglighet förrän så är gjort.

Halleluja!

Bild

Och kom inte och säg att jag blivit grundlurad i vanlig ordning för då smäller jag av :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
NV 1127
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det blev en till stummis idag skall hämtas i ockelbo i morgon <!-- </EdIndex> --></div>
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

selma skrev:

0704614278
Du det det där lät trevligt :bananas:
Men idag kommer Selma Jr hem med sambo,ett sent julkalas står på dagordningen :xmas: Bäst man är hemma då :lol:

Misstänker att det inte var sista gången du gör den rundan,vi får höras då å svinga en bägare slider_cheers.gif

Phuu.... Man är inte 20år längre, det var en mycket trevlig resa :D
Men det tar på krafterna, så nu blir det en lång öl-paus igen :oops:
Vi får svinga några bägare när slutspelet börjar fram i vår Selma
:D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

cobra karlsson skrev:det blev en till stummis idag skall hämtas i ockelbo i morgon
Den som låg på Blocket? 8) <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fel uppsod :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

cobra karlsson skrev:
Var gör du av alla :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kastar i skogsbrynet Lasse ingen ska behöva ha sånt skit 8) <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

cobra karlsson skrev:Kastar i skogsbrynet Lasse ingen ska behöva ha sånt skit 8)
de e väl bara motorerna du kastar bort va? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar