Patrik skrev:På tal om kort, blir inga tankningsbilder idag då jag hittade en annan bil på gårdsplan som det var halv tank på när jag skulle åka iväg.
/ P
Patrik skrev:På tal om kort, blir inga tankningsbilder idag då jag hittade en annan bil på gårdsplan som det var halv tank på när jag skulle åka iväg.
/ P
Det enda jag gjorde när jag hämtade den var att fälla ut kicken å se så att den gick runt.
När jag kollade på den i dagsljus igår och letade plockade fram en tändstift för å se om den startade så la jag även märke till att det har nog suttit en fotväxlad Sachs på den , är det ett korrekt antagande tro?
56:an skrev:Javisst är det en kromstockholmare och det ser man på stagen som håller framskärmen
Det är en sån baksving som erlan vill ha så sälj den till honom
Ok, jag är inte så påläst på dom men tycker om stuket på dom.
Motorn skall nog säljas iaf, tyckte den gick gott å var en trevlig maskin men håller mig nog till mina Ilo, Puch å min endast Sachsmotor(som sitter på min Kroon).
Någon Puchmotor till övers har jag ju att klämma dit istället men kanske man skulle fylla i ett donationskort istället åt den så att delarna kommer till bättre behövande?
Patrik skrev:
Någon Puchmotor till övers har jag ju att klämma dit istället men kanske man skulle fylla i ett donationskort istället åt den så att delarna kommer till bättre behövande?
/ P
Det gör man ju som man vill... Själv hade jag behållt hela mopeden, såna växer inte på träd precis, i varje fall inte till fyndpriser...
Det som inte kostade så mycket kan jag lika gärna ha kvar så tänker jag...
56:an skrev:
Det gör man ju som man vill... Själv hade jag behållt hela mopeden, såna växer inte på träd precis, i varje fall inte till fyndpriser...
Det som inte kostade så mycket kan jag lika gärna ha kvar så tänker jag...
Ja det har du nog rätt i, den får nog bli kvar i min ägo.
Kanske jag plockar över min 4vxl Sachsmotor från Kroon'en framöver.
Hängde upp den i några stroppar förut så den kom lite ur vägen när jag skall fixa med annat. Motorn plockade jag av och inspekterade motorfästena, det nedre är vandaliserat men det löser sig nog.