Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
- SachsMekarn
Går inte och se vad som sitter under huven men är det frun som sitter i hytten?
Frontpump är mumma. Det fart i dom.... Vi skulle lyfta av en järnsvarv från ett flak en gång för länge sen. Det var trångt på flaket och jag stod där och kopplade stropparna medan mannens yngsta son satt i traktorn. Floooppp sa det bara och järnsvarven for upp som raket bara några millimeter från min haka
Jag hann inte med och bli rädd, jag blev skiträdd först efteråt...
Såna lastare med kolvarna under bakaxeln har jag sett först nu i gamla broschyrer på Tradera. Tror inte dom var så vanliga här... Men idén är ju faktiskt bra tycker jag att mindre vikt hamnar där fram.
Framhjul till Valpen var ju också lyckat, dom sjunker inte ned så lätt vid mjukt underlag och så kan man säkert hitta såna hjul till bra priser

Frontpump är mumma. Det fart i dom.... Vi skulle lyfta av en järnsvarv från ett flak en gång för länge sen. Det var trångt på flaket och jag stod där och kopplade stropparna medan mannens yngsta son satt i traktorn. Floooppp sa det bara och järnsvarven for upp som raket bara några millimeter från min haka

Jag hann inte med och bli rädd, jag blev skiträdd först efteråt...

Såna lastare med kolvarna under bakaxeln har jag sett först nu i gamla broschyrer på Tradera. Tror inte dom var så vanliga här... Men idén är ju faktiskt bra tycker jag att mindre vikt hamnar där fram.
Framhjul till Valpen var ju också lyckat, dom sjunker inte ned så lätt vid mjukt underlag och så kan man säkert hitta såna hjul till bra priser

Här finns en av de efterfrågade delarna:NRoos skrev:Köpte en moped idag. Bjuder på annonsbilden.
Skulle dock behövt en annan sadel och en hastighetsmätare som inte är sprucken
http://www.blocket.se/alvsborg/Dynor___ ... a=23_9&w=3
Tack för tipset men det känns som att dynan var lite för fin och lite för dyr. Vill helst inte ha en nyrenoverad sadel då den ska matcha slitaget på resten av moppen. Men bara för att den inte är ny behöver den ju inte vara i ett förfärligt skick ;).Coolvette skrev:Här finns en av de efterfrågade delarna:NRoos skrev:Köpte en moped idag. Bjuder på annonsbilden.
Skulle dock behövt en annan sadel och en hastighetsmätare som inte är sprucken
http://www.blocket.se/alvsborg/Dynor___ ... a=23_9&w=3
är den för klen, så passar visst 6an från en ford custom cab mot lådan.Säcken skrev:Håller precis på å reda ut det nu med Zveda...Frolzon skrev:Den är ju hur tuff som helst!
Hmm...vad är det för lastbilsmotor som sitter i?
Ska va nån som är exakt som originalet fast med mycket mera krut i...
erlan