Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Ja det ser ut som en riktigt intressant Puch som jag också gärna hade låtit följa efter mig hem. Är det en automat? Kåpan ser bred ut.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
jo det är en automatväxlad Florida...en -68 aMicke S skrev:Ja det ser ut som en riktigt intressant Puch som jag också gärna hade låtit följa efter mig hem. Är det en automat? Kåpan ser bred ut.

Har du verkligen tid och plats för den så att det inte vore bättre att sälja den till mig ? 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
-
Jaha, varit och nallat i postnords förråd?Raketaren skrev: dessutom var ju priset ruskigt rätt...

Blå/vit Monark 1209
-
Nu kan du ta extra jobb som tidnings bud .Raketaren skrev:jo det är en automatväxlad Florida...en -68 aMicke S skrev:Ja det ser ut som en riktigt intressant Puch som jag också gärna hade låtit följa efter mig hem. Är det en automat? Kåpan ser bred ut.
En elaking till kommande projekt trillade in idag

Ojoj... Måste va en riktig specialare när det är 2 kolvar..
He he nu fick jag ont i magen den var riktigt braSäcken skrev:Ojoj... Måste va en riktig specialare när det är 2 kolvar..

- ZVEZDA M50
Troligen inspirerad av Rolls Royce K60 så smids planer att göra en motkolvsmotor?Säcken skrev:Ojoj... Måste va en riktig specialare när det är 2 kolvar..

selma skrev:En elaking till kommande projekt trillade in idag![]()

Det kan nog gå att få i två kolvar. Med lite våld och Wurth HHS Lube 

Klart det passar, är ju en stor och en liten kolvMicke S skrev:Det kan nog gå att få i två kolvar. Med lite våld och Wurth HHS Lube

/S
Ja den här behöver jag experthjälp med,ringer när det närmar sigSäcken skrev:Ojoj... Måste va en riktig specialare när det är 2 kolvar..

Tror inte säcken har tid är ju helrenovering av bakhjul på gång!selma skrev:Ja den här behöver jag experthjälp med,ringer när det närmar sigSäcken skrev:Ojoj... Måste va en riktig specialare när det är 2 kolvar..
Ja statusen är nog oförändrad sen Mellsta -15 på det hjuletpnilz skrev:Tror inte säcken har tid är ju helrenovering av bakhjul på gång!selma skrev:Ja den här behöver jag experthjälp med,ringer när det närmar sigSäcken skrev:Ojoj... Måste va en riktig specialare när det är 2 kolvar..