Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
hmmmm då var det dax att lära sig en ny telefon igen...den gammla sa upp sig å ville inte ta laddning mer..så det blev ju tvunget att köpa en ny.. 

Samma här, jag har en ganska ny Samsung Galaxy S4 men den tappades på betonggolv för några dagar sedan så att glaset ser ut som spindelväv. Jag har ett nytt glas men vet inte om jag vågar mig på att byta. Glaset är limmat och måste värmas bort. Det kan nog gå om glaset är helt men när det är vassa skärvor är risken stor att man havererar den s.k. digitizern. Ett annat alternativ är att köpa en komplett displayenhet för 1500 om glasbytet går fel. Jag har ingen lust att köpa ny telefon så nära inpå om det går att undvika.
För tillfället hålls glaset ihop av packtejp
För tillfället hålls glaset ihop av packtejp

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
- GlobalNomad
Nix inte en vilodag planerad. Tur man ska va hemma i 5 månaderHynboholm skrev:GlobalNomad skrev:Vart en RP2 pipa till Zlödappen. Blir bra till Agge supertermen
Maj blir ingen vilomånad förstår jag!
![moped [motorbike]](./images/smilies/Motorcycle__green_version.gif)
-71 Zundapp KS50
-32 Ford Roadster (350/350)
-32 Ford Roadster (350/350)
Det blev skit av S4an som ersattes av en galaxy S6.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Jippi! En sånn här väska i bra skick har jag letat ett tag.
http://raketsport.com/compact1247%20003.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Angående mobil så ville jag testa något nytt och köpte en Honor och jag måste säga att den slår min gamla Samsung och Monas nya Sony/Ericsson, riktigt förvånad över hur bra den är. Mona längtar tills hennes går sönder
http://raketsport.com/compact1247%20003.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Angående mobil så ville jag testa något nytt och köpte en Honor och jag måste säga att den slår min gamla Samsung och Monas nya Sony/Ericsson, riktigt förvånad över hur bra den är. Mona längtar tills hennes går sönder
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Raketsport skrev:Jippi! En sånn här väska i bra skick har jag letat ett tag.
Har ju aldrig testat en samsung så ska bli kul å se om denna s7 an håller ika länge som sony n gjorde

P.s. Grattis till vinsten av compaktväskan 

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Tackar!Raketaren skrev:P.s. Grattis till vinsten av compaktväskan

Blev några fler mindre inköp också...
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Kul tillbehör! 

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Om man ser den som en packväska så var den inte billig, men den är ett ovanligt specialtillbehör. Jag känner en som köpte en likvärdig väska på tradera för 10 år sedan för 800:- så priset känns rätt.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
S6an har en mycket bra kamera. Så här i efterhand är jag riktigt glad att den gamla mobilen pajade
Low Light Picture

Low Light Picture
-
ni hann ju i alla fall med Muskös 2:a sevärdhetHynboholm skrev:Det hinner vi nog inte...selma skrev:
Muskö får smuggla in oss i morgon
Med tanke på att det är Black Friday morgon så har vi nog fullt upp i shopen!

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Jag tror du och dina prylar är första sevärdheten. Ska försöka få tid för en titt någon gång framövermusköchrister skrev:ni hann ju i alla fall med Muskös 2:a sevärdhetHynboholm skrev:Det hinner vi nog inte...selma skrev:
Med tanke på att det är Black Friday morgon så har vi nog fullt upp i shopen!. trevligt besök. berget får vi ta längre fram

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Tack för grejerna, Christer!musköchrister skrev:ni hann ju i alla fall med Muskös 2:a sevärdhetHynboholm skrev:Det hinner vi nog inte...selma skrev:
Med tanke på att det är Black Friday morgon så har vi nog fullt upp i shopen!. trevligt besök. berget får vi ta längre fram
Vi kommer gärna tillbaka!

Ja det var en imponerande samling moppar projekt pryttlar delar,ja man dreglar än.Raketsport skrev:Jag tror du och dina prylar är första sevärdheten. Ska försöka få tid för en titt någon gång framövermusköchrister skrev:ni hann ju i alla fall med Muskös 2:a sevärdhetHynboholm skrev:Det hinner vi nog inte...selma skrev:

Klart värt ett besök