Globalnomad- grattis säkert bättre köp än via tradera

Ser jäkligt fin ut Ture-Lasse, får gratulera!tture skrev:Nytt i garaget från Italien![]()
Blir ju skitbra bojsänke för min båtfatchance skrev:Ser jäkligt fin ut Ture-Lasse, får gratulera!tture skrev:Nytt i garaget från Italien![]()
Men den stora frågan är, vad ska du ha den till?
Har du köpt nytt dragspel med Lars?
Hoppas det, den vart dessutom ca 50-60% billigare än de som gått hittills på TradyraMicke S skrev:Den där 125-motorn kan vara riktigt bra !
Det va faktiskt genom Tradyra, fast ett humant pris denna gång. Den i delar som jag köpte sist vart alldeles för dyrRaketsport skrev:Snygg gilera Tture!![]()
Okej, vet inte varför jag fick för mig att du köpt privat. Bra att priset blev rätt, ibland kan man fynda även på tradera. Allt beror ju på hur mycket man vill ha delen.GlobalNomad skrev:Det va faktiskt genom Tradyra, fast ett humant pris denna gång. Den i delar som jag köpte sist vart alldeles för dyrRaketsport skrev:Snygg gilera Tture!![]()
Okej, vet inte varför jag fick för mig att du köpt privat. Bra att priset blev rätt, ibland kan man fynda även på tradera. Allt beror ju på hur mycket man vill ha delen.[/quote]Raketsport skrev:[Det va faktiskt genom Tradyra, fast ett humant pris denna gång. Den i delar som jag köpte sist vart alldeles för dyr