<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jahapp då var det min tur då. här är mitt senaste projekt och en dröm då man alltid velat ha en packmoppe Inhandlad för det ruskiga priset av 3500:- är det någon som kan säga vad det är för årsmodell? skulle vara kul att veta.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En REX den är ovanlig. Det fins en Skandola nära Västerås som tagit fram nya tankmärken. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rex sålde MCBs transportmopeder men i den där lacken, ljusgrå och kongobrun. Alltså en MCB moped med Rex dekal <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->.... eller MCB:s tillverkning såld under varumärket Rex.
Det är lite spekulation men då de olika tillverkarna, fabrikaten alltså, hade pressen på sig att hålla ett heltäckande sortiment fanns också möjligheten att köpa hel- eller halvfabrikat från annan tillverkare vilket man förmodligen gjort här.
Förresten.... Gratulerar till en bra affär NRoos
Det är såna jag vill ha en skabbig luggsliten yta döljer något bra under. Jag tror inte du blir besviken när du börjar skruva i den <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aha! Jag tyckte också den var väldigt rostig och tyckte att mcb färgerna inte stämde alls. Det här var ju spännande. Men ändå så kommer jag inte att totalrenovera den. det blir ett rostigt slitet skick men med fräsch mekanik <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej nu när vi har rett ut hur det är med rex eller inte så undrar jag fortfarande om man kan ta reda på årsmodell. Ska man kika på ramnumret eller hur går man tillväga? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ibland står det på motorbrickan och motorn verkar inte bytt på den här. Ska du ändå in i motorn kan du titta bakom tändplattan och där i små runda märken finns ofta gjutåret instämplat. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:är ju ingen fena att handla på EBay så att säga...
Det blir du snart, själv så lade jag precis till betalningsmottagare nr 45 i utlandsbetalningar i internetbanken..
Det är ju ännu enklare om säljaren har PayPal men de är lite tröga till å skaffa det nere i Europa tycker jag.
Jag var väldigt nära till att buda på en kåpa förra månaden men kom på att jag inte behövde någon..
Ser jag någon mer eller något annat du behöver kan jag ju hojta till.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Pälle skrev:Jaha så har man köpt sitt livs första dieselbil Skoda Octavia Kombi 4x4
Du får återkomma med förbrukningssiffror.
(Fast då skall det vara på långa sträckor, helst vad det blir på en hel tank)
mvh Patrik
Jahadu, från bilhandlarn i Ljusdal och hem, inkl provkörning där nere, sammanlagt 29 mil drog den 0,54 l/mil enl färddatorn. Till jobbet i morse, 3 mil med 2 stopp för att lämna barn på skola/förskola så ville den ha 0,58 l/mil.
Ska tanka fullt och läsa av trippmätarn så jag får ett hum om verklig förbrukning. Färddatorer kan visa fel, åt båda håll. <!-- </EdIndex> --></div>