<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->var å hämtade den där DBS:en som var på blocket (modell 3022) alla vet väl vilken för ni på forumet verkar ju ha superkoll på vad som kommer ut
Men jag har en stilla undran finns det någon som har info/bild på den modellen? Jag har hittat mkt om den senare modellen tror den heter 3024 å den har fläktis men min har fartvind å fyrpet vilket säljaren hävdar är original. Syrran hade en sån här moppe när jag var liten å den kommer jag definitivt ihåg var en fläkt för jag fick in skosnöret i fläkten å rensade lite blad. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att du knep den, för visst pratar vi om den på blocket! Misstänkte nästan att du skulle lägga vantarna på den.
Fläktkyld var väl vanligare på 60-talet.
Grattis i alla fall!!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä inte norsksåld samma ägare hela tiden..
jo du alabahamasmannen det lär ju bli en retrosväng med par i DBS
ska bara tvätta å köra lite svinto å autosolbehandling först
ja kan lägga in en bild när den är upptuffsad.
hälsningar en surströmmingsstinn doktor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->varför tror du den ej är godkänd i sverige eller norsksåld alabamamannen har en likadan som han fått ärva av en helsvensk gubbe som köpte den ny på en svensk mopedaffär. Den syrran hade var jag med som liten snoris när hon köpte på isakssons maskiner i Boden.
är det för att det sitter en fartvindskyld motor på eller..? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har tydligen rätt en av få sålda i sverige med 4-pet.
Hmm över 70kg på 1 hk + förarvikt... ehh <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja som doktorn sa så har jag en likadan 4-pet fast fläktkyld,en annan sak som skiljer är att på min är det kromade spiralfjädrar på framstötdämparna...Har inte rört den på ett tag mest beroende på att jag hade ett h-vete med växellägena <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det är nog i grunden en likadan moppe men med lite pryttlar utbytt.
å sen ser jag att sadeln på din moppe är en 50ss sadel. Det enda som saknas på min 50ss är just den sadeln så jag kan gärna köpa den sadeln eller om du vill kan vi göra ngn bytes affär med min 50ss sadel som saknar fransar men är fin i övrigt..
hör av dig om intresse finns vore jävligt kul! <!-- </EdIndex> --></div>