<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hjälper sonen att renovera en Raket Sport -61 till hans 15-årsdag, och vi upptäckte grava korrosionsskador på vevhushalvorna samt kopplingskåpan.
Köpte delar av en person som utgav sig för att kunna. Sachs jomenvisst men inte passande till en fotväxlad Raket.
Är det någon som kan hjälpa till och sälja RÄTT delar? vi behöver vevhushalvor SACHS till 2-vxl fot med kick samt kopplingskåpa i bra skick.
Tack på förhand,
Micke o William <!-- </EdIndex> --></div>
Sachs Vevhus till Raket Sport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad var felet? var dom du köpte för breda för att gå i ramen? eller skiljer det på mågot mer ställe? jag utgår från att det är virestyrd fotväxel.
vad är det för typbeteckning på orginalmotorn? gjutnr på blockhalvor kan underlätta ochså. om det är någon udda variant
jag tror jag har en i gömmorna tillverkad 62 men jag kan minnas fel.
jag tror att den ochså har följande typbet men måste kolla för att vara säker: 50u 50Lu 50KL
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
vad är det för typbeteckning på orginalmotorn? gjutnr på blockhalvor kan underlätta ochså. om det är någon udda variant
jag tror jag har en i gömmorna tillverkad 62 men jag kan minnas fel.
jag tror att den ochså har följande typbet men måste kolla för att vara säker: 50u 50Lu 50KL
erlan <!-- </EdIndex> --></div>