<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men inte den där, den har för många fel, och fel motor. Motorn han har ligger bredvid som han tror passar är till en Monza om jag inte missminner mig på motornumret.
Tycker nog han borde ha nöjt sig med den betalning han fick på sin första traderaannons, men hans reservationspris ställde till det.
Igår var det annars huggsexa på Puchnosdelar på tradera. Prisexempel : Nos avgassystem 2700 ca, nos bakstötdämpare dakota 3600 kr osv. Helt sjuka priser, även jag backade och köpte inget.
Tradera är roligt... <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Caddylasse skrev:Men inte den där, den har för många fel, och fel motor. Motorn han har ligger bredvid som han tror passar är till en Monza om jag inte missminner mig på motornumret.
Tycker nog han borde ha nöjt sig med den betalning han fick på sin första traderaannons, men hans reservationspris ställde till det.
Igår var det annars huggsexa på Puchnosdelar på tradera. Prisexempel : Nos avgassystem 2700 ca, nos bakstötdämpare dakota 3600 kr osv. Helt sjuka priser, även jag backade och köpte inget.
Tradera är roligt...
Ha-ha ja ibland finns inga gränser på vad delar kan kosta...tradyyra är ju ett bra ställe om man äger nosdelar klart det är bra det går att komma över nytt, men det finns ju en gräns , går ju inte att kosta på en moppe, exvis stötdämpare för 3600 kr..tro vad en sådan moped kostar klar.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
ja de e nog nån stollig samlare från trakterna kring jönköping.
Ja, mycket bekant. haha. Tröttnade igår när jag snubblade på den då jag skulle ha ut fs1an, så slängde ut rubbet för en 500dring. har verkligen ingen plats alls just nu. <!-- </EdIndex> --></div>
Caddylasse skrev:Men inte den där, den har för många fel, och fel motor. Motorn han har ligger bredvid som han tror passar är till en Monza om jag inte missminner mig på motornumret.
Tradera är roligt...
Ha-ha ja ibland finns inga gränser på vad delar kan kosta...tradyyra är ju ett bra ställe om man äger nosdelar klart det är bra det går att komma över nytt, men det finns ju en gräns , går ju inte att kosta på en moppe, exvis stötdämpare för 3600 kr..tro vad en sådan moped kostar klar..
Den som kan slänga ut 3600 för ett par stötdämpare bryr sig nog inte om vad det kostar i slutändan.
Men jag håller med dig Raketarn, det är ju helt galet. <!-- </EdIndex> --></div>
Caddylasse skrev:
Tradera är roligt...
Bra betalt för en tank också: 2025:-
Tycker dock den här färgen är snyggare:
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.