Köpte tre moppeobjekt för totalt 1000 kr av min farbror som åker runt och hämtar skrot. Denna Mustang, en Puch MC50 (motocross) och en fördärvad Ciao... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en puch e50 motor! nice maskiner. har även monterat sån på min crescent 2000 (dock nu bytt mot liknande maskin fast två växlad) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Affe skulle säga guldfisk, men det är för lite. ZEb är förståndig, som inte monterar en dappe motor på Mustangen. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Affe skulle säga guldfisk, men det är för lite. ZEb är förståndig, som inte monterar en dappe motor på Mustangen.
Hehehe Tack
Jag betalar inte flera tusen för en dappemotor när jag redan hade den här motorn liggandes. Vill ha ett hyfsat häftigt åk till en hyfsat låg budget <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nice som fan! jodu, dom där motorerna, med rätt innehåll, en hållbar stake, och en koppling gjord för dina 70 cc så kommer den aldrig svika dig är det fyrlagrad motor?
förövrigt kanske ett mindre bakdrev vore att tänka på, skit tråkigt att ha världen acc, men måste varva som en galning för att ens nå 70... lite tråkigt, men jag gjorde som du, tog vad jag hade funkar ju att åka på och piska lite andra mopeder med <!-- </EdIndex> --></div>
Pop skrev:nice som fan! jodu, dom där motorerna, med rätt innehåll, en hållbar stake, och en koppling gjord för dina 70 cc så kommer den aldrig svika dig är det fyrlagrad motor?
förövrigt kanske ett mindre bakdrev vore att tänka på, skit tråkigt att ha världen acc, men måste varva som en galning för att ens nå 70... lite tråkigt, men jag gjorde som du, tog vad jag hade funkar ju att åka på och piska lite andra mopeder med
Fyrlagrad?
Jag har hyfsat stort framdrev. 16 lr 17 kugg. Drevningen bak lugnar jag mej med tills jag har provkört, så får vi se var vi landar...
Motorn är nu helt nedplockad för att jag vill gå igenom den innan jag skruvar dit väss-prylarna <!-- </EdIndex> --></div>