<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ursäkta trådkapningen ,Conrad hur mycket "sämre" är Polini cylindern jämfört med en AthenaOportad? [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Parma Kitet menade jag ,om man ser på bilderna verkar ju det va mindre kanaler & så.. (Parma 50 cc 6,25 hästar enligt Mopshop..) Athena(överströmmarna å sånt..) <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Parma Kitet menade jag ,om man ser på bilderna verkar ju det va mindre kanaler & så.. (Parma 50 cc 6,25 hästar enligt Mopshop..) Athena(överströmmarna å sånt..)
Jag funderar på samma sak. men med tanke på att det skiljer 7 euro på priset så är kanske Athenan att föredra? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fixat bakbroms idag.så nu slipper man träskor
Ljuddämpare anländer i morgon,så nu ska vi väl få till det sista med den under helgen.
Ljus kom jag på nu att jag glömt
Det får bli batterilösning så länge och ett Hpi när plånboken bir större. <!-- </EdIndex> --></div>
selma skrev:Fixat bakbroms idag.så nu slipper man träskor
Ljuddämpare anländer i morgon,så nu ska vi väl få till det sista med den under helgen.
Ljus kom jag på nu att jag glömt
Det får bli batterilösning så länge och ett Hpi när plånboken bir större.
Ljus i gudshus, lampor i träkyrka (Om det var nån som förstod det <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->körde med värmeljus i min ford fiesta får många år sedan. inte för ljusets skull ioft utan för o få någon värme i bilen fanns ingen fläkt. så på vintern tände jag upp 15 värmeljus på brädan. o vipps var imma o is borta <!-- </EdIndex> --></div>
a@westman skrev:körde med värmeljus i min ford fiesta får många år sedan. inte för ljusets skull ioft utan för o få någon värme i bilen fanns ingen fläkt. så på vintern tände jag upp 15 värmeljus på brädan. o vipps var imma o is borta
alla sätt e bra utom de dåliga!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248