<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lorden: Rätt det var Alfen du såg i ungdommen 40 år gammal, cykeln som min sån håller på att putsa är en Testi med minarelli motor, den gick ganska bra från fabriken men några Hk till blev det, Blitzen hade en sexcylindrig motor, drog mycket bensin, åkte ifrån Mersedesbussarna men dom körde om när jag måste tanka.
Dr novolette: eftersom min son numera väger en ca 25 kilo mer en när han körde 50cc kommer vi nog att bygga på en 125 ram med 50cc motor, men den Monarken är mycket fin, den borde bara bli utställningsföremål i Hörnefors? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo man är sugen på att knåpa ihop en replika man har ju mkt skrot liggandes å det är ju egentligen bara ramen sadeln å tanken som är E-Type så vi får se vad som händer men men ..många stora projekt men ack så lite tid har redan varit uppe sedan kl 05:45 (min helg att klippa greenerna) sen har man familj, villa, sommarstuga div garage byggprojekt, åsså alla motorobjekt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi har ju en träningsanläggning som öppnar lagom till hösten
å i kalix får stackarna jobba i slalombacken snacka om säsångsjobb gånger2
däremot har vi ju så lite semester å 200timmar övertid under sommmaren så det får vi ut i januari ..vill du byta..? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä för fan mena inte å hacka har en kompis på Robertsfors golfklubb han har väl inte så där jättemycke på vinter'n.. (åxå en såndär skrotsamlare..) <!-- </EdIndex> --></div>