Crescent Compact Rubinröd?

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
Danne P
Kontakt:

Crescent Compact Rubinröd?

Inlägg av Danne P »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hejsan, äger en Crescent compact 1252 i sämre bruksskick och har nu tänkt totalrenovera den. Jag har tänkt lacka den i originalfärgen men är inte säker på vilken det är. Den nuvarande lacken ser ut som nån slags syrenröd-lila. Jag är ganska säker på att detta är originallacken då jag sett bilder på andra compacter med samma lack. Kan det vara rubinröd? Jag hittar ingen annan tänkbar originallack är det någon som har koll? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är faktiskt tveksam till om det är rubinröd. Den är djupröd och går inte mot syren-lila. Kan du lägga in ett foto på mopeden eller maila mig bild så ska jag kika på den. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Danne P
Kontakt:

Inlägg av Danne P »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De verkar inte funka för mig att lägga upp bilder här så jag skulle vara tacksam om jag kunde få din mailadress för den hittar jag inte heller haha :D <!-- </EdIndex> --></div>
decib3L
Kontakt:

Inlägg av decib3L »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Danne P skrev:De verkar inte funka för mig att lägga upp bilder här så jag skulle vara tacksam om jag kunde få din mailadress för den hittar jag inte heller haha :D
www.imageshack.us Görenkelt! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Danne P skrev:De verkar inte funka för mig att lägga upp bilder här så jag skulle vara tacksam om jag kunde få din mailadress för den hittar jag inte heller haha :D
Skicka till: kontakt@raketsport.com <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar