<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jossan > Jag tror att kulören på locket har fått smaka på "tidens tand".
Nu vet jag inte om du vill använda burken?
Men om du vill, spruta gärna upp en plåt och jämför med en Champ
på något icke solblekt ställe. Sedan kan du skicka plåten till mig så
fixar jag ett recept! <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance skrev:Jossan > Jag tror att kulören på locket har fått smaka på "tidens tand".
Nu vet jag inte om du vill använda burken?
Men om du vill, spruta gärna upp en plåt och jämför med en Champ
på något icke solblekt ställe. Sedan kan du skicka plåten till mig så
fixar jag ett recept!
Jo, den har visserligen fått en omgång av tiden, men locket har exakt samma färg som Raketarens oblekta NOS sving förutom att den är något mattare så klart.
Jag ska kolla om jag får ut nått ur burken. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såldes det annorlunda märkta förutom dom som är märkta Maraton eller har vanliga Compakt märket "Crescent" med streck på tanken
I broshyren uppfattar man färgen som mer ljus och metallic look
Broschyrbilder är ofta tagna i studio med spotar, fotoparapyler osv. Då ser den bra mycket ljusare ut. Å dessutom så blir det en annan tom om du ser den utomhus.
Kolla bara på den bilden då jag använde blixt, jämför med bilden nedan som är utan blixt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Burken har stått i mitt Puchskåp i många år, den kanske har tagit åt sig av lite ädlare prylar ?? <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Flu11 skrev:Sorry om jag låna denna tråden.
Men finns det någon som vet hur bromsbeläggen fram ser ut på en Golden Champ?(Skivbroms)
Har hittat ett ställe som säger att dom säljer bromsbelägg till MCB ALLA MED SKIVBROMS. Men är det till Golden Champ ?