Kustombygge Crescent F50!

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Dansken "Edwins" på speedrider:s har visst tillverkat ett 16 eller 17 drev till nån av sina compacter hur han fått plats med det finns det säkert någon bild på där.
Den är ju 2 växlad, och ingen växelkåpa som lider utav det. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Edvins har sliten kickaxel :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Att vissa säljer en moped som INTE är komplett i delar tycker jag är helt ok.
Det som dock är tråkigt är att vissa satt det i system , att köpa mopeder och slakta :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Esso

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en 21 taggare till 2-vxl Sachs liggande, bara att plocka bort kickaxel och svänghjul, fräsa lite i blocket sen kör man ( fort som fan!) thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe .. han har ju även 24 bak för att komplettera 17 fram :lol:
http://www3.shellkonto.se/speed/phpBB2/viewtopic.php?p=8785&highlight=#8785

Han kan ju iofs inte anklagas för att vara putskung... <!-- </EdIndex> --></div>
monark 50s

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kör på bara det blir nog ett skoj bygge, men det jag menade var samma som Conrad menade, att man inte sabbar gamla grejer som inte finns att uppbringa utan att tänka sig för... Ingen hatar dig för det du gör, utan alla vill nog väl o ge tips.
Lycka till! <!-- </EdIndex> --></div>
martin_92

Inlägg av martin_92 »

monark 50s skrev:Kör på bara det blir nog ett skoj bygge, men det jag menade var samma som Conrad menade, att man inte sabbar gamla grejer som inte finns att uppbringa utan att tänka sig för... Ingen hatar dig för det du gör, utan alla vill nog väl o ge tips.
Lycka till!
Tack ska du ha! gick och grubblade ett bra tag över kapningen faktist :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul med lite kapning här och där , Lycka till, kör på jag gillar även dom som vill slöjda, har själv kapat lite för att få stil på grejorna :D :headbang: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
martin_92

Inlägg av martin_92 »

alf-johan skrev:Kul med lite kapning här och där , Lycka till, kör på jag gillar även dom som vill slöjda, har själv kapat lite för att få stil på grejorna :D :headbang:
Tack ska du ha :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar