Den är ju 2 växlad, och ingen växelkåpa som lider utav det. <!-- </EdIndex> --></div>tompa skrev:Dansken "Edwins" på speedrider:s har visst tillverkat ett 16 eller 17 drev till nån av sina compacter hur han fått plats med det finns det säkert någon bild på där.
Kustombygge Crescent F50!
-
- Inlägg: 5405
- Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
- Ort: Kvicksund
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe .. han har ju även 24 bak för att komplettera 17 fram 
http://www3.shellkonto.se/speed/phpBB2/viewtopic.php?p=8785&highlight=#8785
Han kan ju iofs inte anklagas för att vara putskung... <!-- </EdIndex> --></div>

http://www3.shellkonto.se/speed/phpBB2/viewtopic.php?p=8785&highlight=#8785
Han kan ju iofs inte anklagas för att vara putskung... <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Inlägg: 192
- Blev medlem: 20 jul 2008, 23:00
- Ort: KÖPING
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kör på bara det blir nog ett skoj bygge, men det jag menade var samma som Conrad menade, att man inte sabbar gamla grejer som inte finns att uppbringa utan att tänka sig för... Ingen hatar dig för det du gör, utan alla vill nog väl o ge tips.
Lycka till! <!-- </EdIndex> --></div>
Lycka till! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Tack ska du ha! gick och grubblade ett bra tag över kapningen faktistmonark 50s skrev:Kör på bara det blir nog ett skoj bygge, men det jag menade var samma som Conrad menade, att man inte sabbar gamla grejer som inte finns att uppbringa utan att tänka sig för... Ingen hatar dig för det du gör, utan alla vill nog väl o ge tips.
Lycka till!
