<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Va fan, det där är ingen Zündapp, möjligen motor och hjul men resten måste vara nåt MCB-jox!? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket hopplock, troligen som sagt mcb grejer förresten hur går det för dej körmpped med din F 50 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske ska man slå till på den, bor i Alingsås vilket inte ligger alls långt bort. Tror ni man kan få ner priset något på den rackarn? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm jo ja blev ju erbjuden att köpa en zyndappbyggsats idag..en 74 a han skulle då lägga den åt sidan åt mig... är inte rätt köpläge för mig de första månaderna just nu...
ja jäklar va fin crossarna var <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har ju en sån där zurdappsmotor med stor sylle ligger, kanske skulle skrämma lite slag i SM 50:in fast då måste jag ju kapa sönde motorfästena.....
jaja vi får väl se, just nu är jag mest intr av om Rogers blåa färg är rätt, så det kan bli nån färg på den i vinter <!-- </EdIndex> --></div>