off topic tråden

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Patrik skrev:När vi stekte pannkakor på hemkunskapen hade vi en elev som smet. :)
Bild

:lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad säger man----det var en bagare ....å en smet... staff_gemini-1.gif

Bachs stog å pinka då kom bet oveven....å Mochart...de e ljuv musik.. :!: <!-- </EdIndex> --></div>
herdware

Inlägg av herdware »

billykid skrev: Bachs stog å pinka då kom bet oveven....å Mochart...de e ljuv musik.. :!:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha !! Trotsade detta skitväder och åkte moppe till kiosken för en stund sedan ca:2mil ToR , Kallt men ändå skoj, hade ju inte åkt på flera veckor :? <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag var jag i Stockholm och körde grusrundan. Skitigt och blött i skogarna, söder om Stockholm. En trvlig vända och trevliga grabbar.
Jag körde på min E-typ no 2 Det tog drygt 1 timma att hitta fram moppen i lera och grus. (tvättning) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du måste ha haft det riktigt skitigt, MEN KUL , annars åker man inte i det här vädret, :D skönt att komma hem va :?: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter och knapprar ihop "storyn" om vår resa söderut men börjar bli lite trött nu. Snart är den klar i alla fall och Del 1 kommer ut på hemsidan inom kort.
Mona vid "Rent a Wreck" transiten som forslade oss dit vi ville
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Raketsport skrev:Sitter och knapprar ihop "storyn" om vår resa söderut men börjar bli lite trött nu. Snart är den klar i alla fall och Del 1 kommer ut på hemsidan inom kort.
Mona vid "Rent a Wreck" transiten som forslade oss dit vi ville
http://img404.imageshack.us/img404/1254/sam4767.jpg
Trevligt !

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Några muggar kaffe var inte dumt nu kände jag. :)

Bild

:)

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
umekille

Inlägg av umekille »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallå där Javamannen :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

umekille skrev:Hallå där Javamannen :wink:

Är snart dags för en ny omgång "bläck" tror jag, har varit ute på en liten tur på morgonkvisten:
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kollade lite vad som händer i smedjebacken (smeangels) :shock:

http://smeangels.forum24.se/smeangels-forum-3.html

Varning för otäcka bilder inget för 15åringar utan målsmans sällskap 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har vi duschat alla tre, någon bild blir det dock ej.

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min bror har plötsligt blivit 15 år igen, vill ha tag på en Puch Florida, hittade en i Kalix ringde och beställde samt kom överens om att den skulle skickas på bussgods, killen som ägde den skulle återkomma dan efter, med fraktpriser, men min bror sa att det spelar ingen roll ,skicka den, killen hörde inte av sig , så min bror mailade, och då hade mannen plötsligt sålt den till någon i Umeå, konstigt ,när man lovar ska man väl hålla det, det är i alla fall vad min generation tycker :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vissa tar och gör det så enkelt som möjligt, som den säljaren visade sig göra. tråkigt! det finns vissa hos oss yngre som fortfarande håller ordet när vi lovar något, sen av vi är färre än förr i tiden, lätt att gömma sig bakom mail och inte ta konsekvenser av sitt handlande. och folk är väl mer avtrubbade och får inte lika lätt dåligt samvete som förr <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar