http://folket.se/folkifolket/1.1434113 <!-- </EdIndex> --></div>
En artikel om en Snickare!
-
fatchance
- Forumsponsor
- Inlägg: 2305
- Blev medlem: 30 dec 2008, 00:00
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
En artikel om en Snickare!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här finns det lite läsning om en snickare! 
http://folket.se/folkifolket/1.1434113 <!-- </EdIndex> --></div>
http://folket.se/folkifolket/1.1434113 <!-- </EdIndex> --></div>
-
dr.novolette
- Inlägg: 3329
- Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
cobra karlsson
- Inlägg: 3240
- Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
- Ort: SMEBACKEN
- Kontakt:
-
Conrad Engström
- Inlägg: 5405
- Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
- Ort: Kvicksund
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Först i kön, Sätta potatis och sedan båten i sjön. Därefter skall jag montera nya pannan och värmetanken.
När det är fixat är jag lite friare. husarbete, moppar, ja listan är lång. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har provat på redan ett tag. Inga krämpor så det går ju att pula med vad man vill.cobra karlsson skrev:Kul Conrad äntligen eller?
Först i kön, Sätta potatis och sedan båten i sjön. Därefter skall jag montera nya pannan och värmetanken.
När det är fixat är jag lite friare. husarbete, moppar, ja listan är lång. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Inlägg: 14808
- Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
- Ort: Västra Pengfors, Vännäs
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fin artikel, Conrad! Nu blir det moppemek dagarna i ända... å ta hand om hus, trädgård, bilen, båten, umgås med familjen och vännerna. Listan kan nog bli hur lång som helst på alla saker som man tänkte göra och inte riktigt hunnit med tidigare. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Inlägg: 5504
- Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
- Ort: Mora/Nusnäs, Sverige
-
Conrad Engström
- Inlägg: 5405
- Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
- Ort: Kvicksund
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På bilden går det ca 90. Jag körde säkert 30 gånger innan fotografen var nöjd.
Han gjorde ett stort reportage, med massor av bilder.
Den Stockholmarn är min favoritmoppe. Motorn är flyttad till min gula E-typ. Stockholmarn har en annan EKF med en ny Zetacylinder och solfjäderstopp. 4 överströmmare och 2 boostkanaler, endast 63 cc. Kokusan tändsystem. Den går riktigt fint. <!-- </EdIndex> --></div>
Han gjorde ett stort reportage, med massor av bilder.
Den Stockholmarn är min favoritmoppe. Motorn är flyttad till min gula E-typ. Stockholmarn har en annan EKF med en ny Zetacylinder och solfjäderstopp. 4 överströmmare och 2 boostkanaler, endast 63 cc. Kokusan tändsystem. Den går riktigt fint. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det e gott Conrad, jag läste tidigare här i forumet om din uppväxt som gick via Brändö i Helsingfors. Från vilket jag själv har minnen och bilder om hur det ännu såg ut på tidigt sjuttiotal.
Vad bra att du har så mycket tid och ork kvar att syssla med saker! och ting
hälsningar österifrån!
Attu <!-- </EdIndex> --></div>
Vad bra att du har så mycket tid och ork kvar att syssla med saker! och ting
hälsningar österifrån!
Attu <!-- </EdIndex> --></div>
-
Conrad Engström
- Inlägg: 5405
- Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
- Ort: Kvicksund
<!-- </EdIndex> --></div>