<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske blir roligare att klippa gräsmattan.... åsså är det drickeshållare läsk/eller starköl <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->zappa kom över ska vi köra lite gräsklippar race vi har ju varsin ny sån där.
eller vi tar det efter vi har varit till bergsåker i morron kväll. <!-- </EdIndex> --></div>
monarped ilo -53 2st
husqvarna 1185
monarped
monarped M38
Cresent 1149 -61
Cresent 1149-61
Cresent 1151-62
Cresent 1151-62
Cresent 1209-75
Rex comet grand prix -77 EKF.
Yamaha dt -89
Chevrolet bel air sport cupe -57.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det blev en till i kväll, Husqvarna Cornette 1960:
Kunde inte motstå, den var komplett med det så eftertraktade kedjeskyddet, verktygslocket och luftburken.
Tändspolen inte original, någon som har? <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT skrev:Dagens fynd på bergsåkers marknad
Gratulerar, jag tror du gjort ett mycket bra köp!
Förmodligen under tusenlappen....
Jag känner igen den svarven från gamla verktygskataloger. Tror det är en viss typ som togs fram av någon tillverkare men som sedan kopierades och byggdes av flera olika verkstäder. Detsamma gällde Blomkvistsvarvarna som var kopia av en amerikansk förebild.
Jag har en Blomkvist BS600 som jag jobbade mig till för ett tiotal år sedan och den sättas upp någon gång har jag tänkt mig. Det blir kanoners och bearbeta vissa mopedgrejer i. <!-- </EdIndex> --></div>