Rexxy skrev: Hur ser en sådan ut? Vilken kylare som helst ifrån en moped skulle funka, självklart i rätt storlek. (För placeringssyfte)
Så här ungefär. Både med och utan extragrejor på.
<!-- </EdIndex> --></div>Detta ska bli ett bruksåk som jag kan ta mig ifrån A till B på kort stund!billykid skrev:Hmm ser bra ut Rexxy....ska det bli enToppRacer...
Ett tipps på kylare: Måste det var till MC/Moped, annars finns det massor av kylare tex oljekylare från bilar, skoter kylare mm...
Nja... Du vill ha en med lock och inbyggt expansionskärl, visst går det använda en utan men då måste man bygga dit ett expansionskärl till kylsystemet högre upp än kylaren. Blir svårt att få till på ett vettigt sätt. <!-- </EdIndex> --></div>Rexxy skrev:Så länge kylaren är lagom stor och inte ser allt för ful ut, så funkar allt.
Därav jag förut skaffade mig en Rieju drac kylare (som denna är) för att slippa expansionskärlet. <!-- </EdIndex> --></div>G-son skrev:Nja... Du vill ha en med lock och inbyggt expansionskärl, visst går det använda en utan men då måste man bygga dit ett expansionskärl till kylsystemet högre upp än kylaren. Blir svårt att få till på ett vettigt sätt.Rexxy skrev:Så länge kylaren är lagom stor och inte ser allt för ful ut, så funkar allt.

<!-- </EdIndex> --></div>

<!-- </EdIndex> --></div>