Vill bygga Hpd.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
chaosmamba

Vill bygga Hpd.

Inlägg av chaosmamba »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hooj på er alla.
Som sagt skulle vilja bygga en hpd moppe men vet inte riktigt var man ska börja tanke på Ramen. Vilken ram rekomenderas ?
Ska oxå tillägga att jag är inte en supermekare. men villig att lära mig. :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad vill du har för stuk :wink:
du kan änna ta vilken ram som hälst beroende på hur de vill göra :wink: vill du ha en hög eller långgaffel en slepper? <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hpd = man tager vad man haver.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
chaosmamba

Inlägg av chaosmamba »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bigge skrev:vad vill du har för stuk :wink:
du kan änna ta vilken ram som hälst beroende på hur de vill göra :wink: vill du ha en hög eller långgaffel en slepper?
Tänker mig någon slags sleeper med skön ligist känsla.
Har kollat lite på en comar ram från 50-talet eller ska man satsa på en fram king clipper?? :? <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag såg ingen comar på 50 talet !
Stockholmarram är bra och stadig. till den fins det mycket bitar som passar från olika MCB. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Komar är så rappliga och klena. Försök hitta en Stummisram, då kan inget gå fel nästan 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->köp en låda med delar. helst från 5 olika märken, bygg ihop det du köpt, voila, du har en HPD. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Neifelheim skrev:köp en låda med delar. helst från 5 olika märken, bygg ihop det du köpt, voila, du har en HPD.
helst ska man inte ha tittat i lådan :wink: blir spännande då <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->stummis eller 2000 ram=svårt tjatigt
bygg nå udda vettja :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pnilz
Site Admin

Inlägg av pnilz »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Husqvarna röd eller svartqvarna röstar jag för då får du en stadig ram som är lätt hatt få tagi!

Danne <!-- </EdIndex> --></div>
G-son

Inlägg av G-son »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Detta är en HPD! (Nu kanske det bara var jag som tyckte att detta lät roligt, vet man inte att åtskilliga grejer inte hör hemma på en HD 750 blir det kanske lite svårt att se det roliga.)

Bild

Ta nått du får tag i som verkar bli lättbyggt och som du kan få en stil på som du gillar! Möjligheterna är enorma, fantasin sätter gränserna. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar