Finns ingen anledning att dra igång nån ny debatt, den gamla spårar ur så bra här ändå!

Kan du PM:a mig vad du vill ha för 5-10 st med porto samt ett kontonr så betalar jag och meddelar adressen.Sura skrev:WK 2-13 har jag en hel påse med på jobbet.
Jag plockade hem ett gäng till min FP50.
För det var riktat mot mig då det var jag som skrev "fel" benämning (jag vidhåller att man i normalt bruk säger krysskil). Och den kommentaren är fritt översatt "är man dum så fattar man inget". Och JO, det är så, för det är en tolkning, då du skriver så diffust så tolkar var och en, och tar man då åt sig, ja då är det fel skrivet.Woodruff kil heter det oavsett vad forumsdeltagare har för brister i sin kunskapsbank...
Amarace skrev:Det finns en enda anlednign att jag tände till, det var kommentaren från "ZVEZDA M50"
För det var riktat mot mig då det var jag som skrev "fel" benämning (jag vidhåller att man i normalt bruk säger krysskil). Och den kommentaren är fritt översatt "är man dum så fattar man inget". Och JO, det är så, för det är en tolkning, då du skriver så diffust så tolkar var och en, och tar man då åt sig, ja då är det fel skrivet.Woodruff kil heter det oavsett vad forumsdeltagare har för brister i sin kunskapsbank...
Diskussionen i sig har jag absolut inga problem med, och det var nog bara Niklas som förstog det.
Just diskussioner är ju vad forumet bygger på, så diskutera vad/varför/hur o.s.v måste ju göras.
Nog om det, jag har fått "sura", som någon skrev, klart nu.
pangerva skrev: JLO-fans här som motvikt till allt skrammel.