Compacten med 4 vxl motor. söker bytesförslag!

NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Compacten med 4 vxl motor. söker bytesförslag!

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu har ja velat hit o dit en tid men nu ska den bort. byten är mkt intressanta. men det ska vara kompletta objekt. sachs eller jlo motor är mkt intressant men även Zümdapp. ja åker inga evighetsresor för att göra affärer. men en bit kan ja alltid åka. byten först o främst annars har ja satt ett ca pris på 8000:-

073-8323649 eller svara i tråden eller pm! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som jag skrev i den andra tråden, 3 vxl Stockholmare? Finns lite att göra, men den går och är komplett.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="Rexxy"]Som jag skrev i den andra tråden, 3 vxl Stockholmare? Finns lite att göra, men den går och är komplett.

är bakfälgen målad? fel sadel va?? sen va de att ett gräsligt avgassystem. ja avvaktar lite o ser om de kommer fler bud. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:
Rexxy skrev:Som jag skrev i den andra tråden, 3 vxl Stockholmare? Finns lite att göra, men den går och är komplett.
är bakfälgen målad? fel sadel va?? sen va de att ett gräsligt avgassystem. ja avvaktar lite o ser om de kommer fler bud.
Bakfälgen är original till 1209. Alltså gräddfärgad under. Målad med svart. Fel sadel, japp. Skönhetsfel. :wink: Men mer för dig att fixa! :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:
NiklasHögberg skrev:
Rexxy skrev:Som jag skrev i den andra tråden, 3 vxl Stockholmare? Finns lite att göra, men den går och är komplett.
är bakfälgen målad? fel sadel va?? sen va de att ett gräsligt avgassystem. ja avvaktar lite o ser om de kommer fler bud.
Bakfälgen är original till 1209. Alltså gräddfärgad under. Målad med svart. Fel sadel, japp. Skönhetsfel. :wink: Men mer för dig att fixa! :D
du ska man ju skaffa fälg o krångla med ekring osv. som sagt ja avvaktar lite. klurar på en blocketannons på min compact!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor
Inlägg: 3559
Blev medlem: 27 okt 2009, 00:00
Ort: Hallstamoppers

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:
Rexxy skrev:
NiklasHögberg skrev:
Rexxy skrev:Som jag skrev i den andra tråden, 3 vxl Stockholmare? Finns lite att göra, men den går och är komplett.
är bakfälgen målad? fel sadel va?? sen va de att ett gräsligt avgassystem. ja avvaktar lite o ser om de kommer fler bud.
Bakfälgen är original till 1209. Alltså gräddfärgad under. Målad med svart. Fel sadel, japp. Skönhetsfel. :wink: Men mer för dig att fixa! :D
du ska man ju skaffa fälg o krångla med ekring osv.
Det saknas säkert plugg i insuget också den där Rexxy kan inte låta bli att pilla ur döm :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Braxmatte skrev:
Det saknas säkert plugg i insuget också den där Rexxy kan inte låta bli att pilla ur döm :roll:

Bara för att. Jag har aldrig pluggat ur en originalcylinder på sachs. Jag har alltid använt dom som redan varit urpluggade.
:roll:

Men ja, cylindern är urpluggad, 12mm bing och lite upptagen i avgasporten. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketare e mkt intressant! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar