Svärfars Florida efter 5 år i hönshuset - film

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
Pälle

Svärfars Florida efter 5 år i hönshuset - film

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Baxade ut svärgubbens Florida ur hönshuset ikväll, där har den stått i 5 år minst. Jag lovar, det enda jag gjorde var att trycka ned choken och kicka 5 ggr :D Filmen visar start no 2, efter nån minuts varmkörning.

http://www.youtube.com/watch?v=Mj3z1RLnWcE&feature=plcp

Kolla runt så hittar ni lite andra kuliga filmer jag lagt upp. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men alla besserwissers påstår ju att soppan inte funkar efter så lång tid... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Pälle

Re: Svärfars Florida efter 5 år i hönshuset - film

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Flyttade klippet till sektionen FILMER istället :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Coolvette
Forumsponsor
Kontakt:

Re: Svärfars Florida efter 5 år i hönshuset - film

Inlägg av Coolvette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Baxade ut svärgubbens Florida ur hönshuset ikväll, där har den stått i 5 år minst. Jag lovar, det enda jag gjorde var att trycka ned choken och kicka 5 ggr :D Filmen visar start no 2, efter nån minuts varmkörning.

http://www.youtube.com/watch?v=Mj3z1RLnWcE&feature=plcp

Kolla runt så hittar ni lite andra kuliga filmer jag lagt upp.
Kul att se, hade just en sådan Florida när jag var 14, frammåtkick och punglåda.. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kör så det ryker...
nissebro1

Inlägg av nissebro1 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Men alla besserwissers påstår ju att soppan inte funkar efter så lång tid... :lol:
Har en kinamotor som inte vill starta,så nu ställer jag in den i närmaste hönshus. Tack för tipset. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån svärfar skulle man ha. Om jag skulle baxa ut nåt ur motsvarande uthus så hade det på sin höjd blivit en handjagad gräsklippare. Med slöa knivar. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar