<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Absolut! Aldrig har väl motorsågsmotorer modell biffigare känts hetare än nu. Originalmotorn som ligger bredvid känns så där... klen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hade en sånn när jag var fjorton och den hette "Lynette" fast oftast hette dom Stafette tror jag...
Mycket riktigt var den trött och slö som ni säger och cylle och topp var i ett stycke. Förgasaren var en Bing med jättestort flottörhus. Jag satte igång den och gjorde den iordning och sedan sålde jag den till "Fribbe" en kompis då som var ett par år yngre än jag. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var ute o åkte bil med en kompis, vi svängde lite fel i en korsning, och hamnade i ett helt annat land Men nu är man tillbaka på "rätt" sida igen.
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilket sammanträffande, hittade en sida om en väldigt udda moped igår och tänkte att: "En sådan moped dröjer det nog innan någon på forumet hittar och köper,
jag har då aldrig sett eller hört talas om en sådan överhuvudtaget".
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske inget köp men en bytesaffär som ja tror ja inte förlorat för mkt på!! compacten har vandrat vidare o hem kom ja me en Pv
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När man köper en vattenpump i Volvos originalkartonen och packningen ligger i en sådan här påse, då vet man att den inte är nytillverkad