Vädret..
- SachsMekarn
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter på ett hotell i Plzen i Tjeckien, när jag var på väg till hotellet efter mat och några öl var det fortfarande 20 grader, klockan 21.30... 
Kollegorna på fabriken säger att det skall bli mellan 30 och 34 grader varmt de närmaste dagarna, tur att man åker hem i morgon...
<!-- </EdIndex> --></div>

Kollegorna på fabriken säger att det skall bli mellan 30 och 34 grader varmt de närmaste dagarna, tur att man åker hem i morgon...

Jag kör så det ryker...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Så här hade det sett ut ungefär om jag kikat i backspegeln:

mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
He he... Ligger med högerhjulet precis i kanten runt krökarna när jag åker där( Brudfjällsvägen ) då man brukar möta en del bilister som tycker det går bra å gena i kurvorna..bigge skrev:aa det va värst va ute i diket det ser ut å vaSachsMekarn skrev:Patrik, är du ute å diket å letar sniglar?
å hastighets mätarn står ju inte på 0

mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
plus att det blir ju kortare
själv brukar jag när jag kör flakmoppe lägga ena framhjulet utanför asvaltskanten för då doserar jag ju kurvan
<!-- </EdIndex> --></div>
myket förstårligt!!Patrik skrev:He he... Ligger med högerhjulet precis i kanten runt krökarna när jag åker där( Brudfjällsvägen ) då man brukar möta en del bilister som tycker det går bra å gena i kurvorna..bigge skrev:aa det va värst va ute i diket det ser ut å vaSachsMekarn skrev:Patrik, är du ute å diket å letar sniglar?
å hastighets mätarn står ju inte på 0
mvh Patrik

själv brukar jag när jag kör flakmoppe lägga ena framhjulet utanför asvaltskanten för då doserar jag ju kurvan

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
He he...bigge skrev:
myket förstårligt!!

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Usch, nu vräker regnet ner så jag sitter å kikar på nätet lite.
Bra att en del firmor har varningstext vad som kan hända i fall man köper deras produkter, www.440source.com har förljande text på sin sida:
WARNING: Our stroker kits have been known to cause the following adverse effects, even when used properly: Please read this section fully before ordering.
Many customers have reported the following issues:
1. Extreme tire wear, especially in the rear.
2. Premature driveshaft failure.
3. Speeding Tickets.
4. Increased dry cleaning bills, especially for underwear.
5. Premature U-joint failure.
6. Learning to drive with tires boiling in all gears.
7. Unexplained smiling at the thoughts of taking your ride out next.
8. Plastic surgery bills to remove your "perma-smile"
9. Premature axle failure.
10. Annoyed neighbors from loud exhaust, screeching tires, late night wrenching sessions, etc

Bra att en del firmor har varningstext vad som kan hända i fall man köper deras produkter, www.440source.com har förljande text på sin sida:
WARNING: Our stroker kits have been known to cause the following adverse effects, even when used properly: Please read this section fully before ordering.
Many customers have reported the following issues:
1. Extreme tire wear, especially in the rear.
2. Premature driveshaft failure.
3. Speeding Tickets.
4. Increased dry cleaning bills, especially for underwear.
5. Premature U-joint failure.
6. Learning to drive with tires boiling in all gears.
7. Unexplained smiling at the thoughts of taking your ride out next.
8. Plastic surgery bills to remove your "perma-smile"
9. Premature axle failure.
10. Annoyed neighbors from loud exhaust, screeching tires, late night wrenching sessions, etc