<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det där är INGEN -88 "Yamahan"
Och om inte jag minns fel så hade den gått 123 mil på auktionen i Lindesberg <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har uppgifter på att den lackeringen/modellen på FS1 kom ut -89, men det var säkert -89'ans modell som släpptes redan under -88'a.
Men som Amarace skriver så fick han ju en -88, så det var nog första året. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kännetecken ifrån 88 är dom gamla färgerna och den jättefula stora baklampan (vanliga lilla på -87) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Det där är INGEN -88 "Yamahan"
Och om inte jag minns fel så hade den gått 123 mil på auktionen i Lindesberg
Hur vet du att det är just den, något speciellt kännetecken?
mvh Patrik
Vet folk som ringt och frågat , var t.o.m själv med och bjöd, gick för runt 11000:- tror jag
88 Var röd och vit
När jag var 15 var det en som fick en ny FS1, den såg ut sådär och året var 1988.
Sitter det verkligen rätt blinkers på den
Har aldrig sett någon med så där fula "DT" blinkers ?
det brukar väll vara runda kromade, mne det kanske bara är tidiga modeller ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den här mopeden såldes på sterbhusauktionen efter K-E Johanson i Kalmar Folkets Park för precis en vecka sedan. Priset där blev 8.000 kronor.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag trodde att du var mer intresserad av moppen än av ytterligare en cykel.
8k var dock lite väl magstarkt. <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den