<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi hyrde en plastanka först, för dom riktiga var slut

Sedan var vi en vända till Mekongdeltat och kom tillbaka,då fans det en Honda att hyra.
Hondan skulle jag vilja ha den gick riktigt fint med två på. På bilden skall vi åka färja.Killen som var skeppare hade en kabelstump från motorn upp till handen, det var gasreglaget

Om man har sin fru med så skall ju dom gå i alla tygaffäreroch titta, även min. Min kompis som bor där hans granne som har 24 sömmerskor och 2 affärer. En gubbe som jag som skall sitta timmar i en tygaffär börjar smida planer, så en jensjacka med Sachs motor på ryggen skulle inte vara fel.
På min resväska hade jag förståss klistrat ett antal Sachs märken,dels för att känna igen den när den kom på flygplatsen men också för att jag är sachs tokig och vill ju tala om det för hela värden.Jag pillade bort ett märke och frågade om dom kunde förstora upp det och överföra det på jackan. Sömmerskans dotter som heter Mjum var då 29 år och intreserad av mig (i Vetnam får man ha flera fruar) Ja visst en 29 åring, men jag har nog med en. <!-- </EdIndex> --></div>