Frukost/Lunch/Brunch..
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
mums...de kolbullarna är goda kan jag intyga...
ser ut som hästarna fångas i det fria för att sedan körbitsmålas...
du måste ju plantera in några i ullångersskogarna oxå Lasse..
<!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:En härlig åktur och en härlig Kolbulle![]()
mums...de kolbullarna är goda kan jag intyga...

ser ut som hästarna fångas i det fria för att sedan körbitsmålas...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Lasse väss
- Forumsponsor
A-ha ! Var det du som kom och snackade lite ? Smakade kolbullen braEgestedt skrev:Möttes av exakt de där bilderna när jag var på väg för att titta på dalahäst tillverkning tidigare idag!Lasse väss skrev:En härlig åktur och en härlig Kolbulle![]()
Såg otroligt fint ut!

Det var tyvärr inte jag, vi åkte förbi och tänkte: gör dom pankakor på grillen? Sen såg jag moppen och tyckte jag kände igen den. Kollade här och javisst var det dinLasse väss skrev:A-ha ! Var det du som kom och snackade lite ? Smakade kolbullen braEgestedt skrev:Möttes av exakt de där bilderna när jag var på väg för att titta på dalahäst tillverkning tidigare idag!Lasse väss skrev:En härlig åktur och en härlig Kolbulle![]()
Såg otroligt fint ut!

- Lasse väss
- Forumsponsor
"Raketsportare" hade ju gratis kolbulle just för dagen , så missade du ju Brittas kurbitslada också !
( Det kom ned en trevlig kille vars syrra hade en 2000s och själv letade han en 1161:a . Han skulle också kolla på gubbarna som täljer
Men va synd då att du inte svängde nerEgestedt skrev:Det var tyvärr inte jag, vi åkte förbi och tänkte: gör dom pankakor på grillen? Sen såg jag moppen och tyckte jag kände igen den. Kollade här och javisst var det dinLasse väss skrev:A-ha ! Var det du som kom och snackade lite ? Smakade kolbullen braEgestedt skrev:Möttes av exakt de där bilderna när jag var på väg för att titta på dalahäst tillverkning tidigare idag!Lasse väss skrev:En härlig åktur och en härlig Kolbulle![]()
Såg otroligt fint ut!

( Det kom ned en trevlig kille vars syrra hade en 2000s och själv letade han en 1161:a . Han skulle också kolla på gubbarna som täljer

Ja, vi borde ha svängt ner. Vi tänkte titta till kurbitsladan idag på väg ner. Vi bor bara ett stenkast i från. <!-- </EdIndex> --></div>Lasse väss skrev:Men va synd då att du inte svängde nerEgestedt skrev:Det var tyvärr inte jag, vi åkte förbi och tänkte: gör dom pankakor på grillen? Sen såg jag moppen och tyckte jag kände igen den. Kollade här och javisst var det dinLasse väss skrev:A-ha ! Var det du som kom och snackade lite ? Smakade kolbullen braEgestedt skrev: Möttes av exakt de där bilderna när jag var på väg för att titta på dalahäst tillverkning tidigare idag!
Såg otroligt fint ut!"Raketsportare" hade ju gratis kolbulle just för dagen , så missade du ju Brittas kurbitslada också !
- Lasse väss
- Forumsponsor