Med originaldrevning och orörd luftburk, eller hur? <!-- </EdIndex> --></div>Lolalola skrev:LÅNGT över hundra! Du vet det var en kille här som hade en sån och den gjorde fan nästan fyra hundra knutar. Han vann topfuelklassen på två hjul med den när han körde på metanol.kejsaren skrev:gör inte dom över 100 om du shimsar i några dagarLolalola skrev:Varför inte en original 6,25, dom är ju inte så svåra att få tag på.![]()
Zundapp trim
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ja det var ju bara 402 meter så han ville ha låg utväxling. Burken var han lite hemlig med. Jag tror den var tom. <!-- </EdIndex> --></div>Pälle skrev:Med originaldrevning och orörd luftburk, eller hur?Lolalola skrev:LÅNGT över hundra! Du vet det var en kille här som hade en sån och den gjorde fan nästan fyra hundra knutar. Han vann topfuelklassen på två hjul med den när han körde på metanol.kejsaren skrev:gör inte dom över 100 om du shimsar i några dagarLolalola skrev:Varför inte en original 6,25, dom är ju inte så svåra att få tag på.![]()
Det satt väl en 3-vxl Zündappmotor på med lucka i kanna och 14-drev...
Försökte Taunusen köra om?
<!-- </EdIndex> --></div>
Jo, det stämmer säkert.kejsaren skrev:inte för att det har med zundapp o göra men när jag var 15 gjorde min compact 100kmh i nedförsbacke med ford taunus bakom som mätte hastigheten
idag tror jag inte på det själv ens![]()
Det satt väl en 3-vxl Zündappmotor på med lucka i kanna och 14-drev...
Försökte Taunusen köra om?