Frukost/Lunch/Brunch..
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jaadu Conrad det är mycket gott på träden i år. Själv har jag mest vinteräpplen Ingridmarie och Coxorange men det finns också ett päronträd och det kan bli en del där snart. Jag tror dom heter Grevemoltke. Jag har förtstått du har trädgårdsland och det är inte dumt alls att gå ut och dra upp några färska morötter eller plocka av ett salladshuvud. Kanske jag gör det också någon dag om jag kommer iordning ur mitt kaos.
<!-- </EdIndex> --></div>
Riktiga män kräver rejäla biffar menar du?Säcken skrev:Ja!

Jaadu Conrad det är mycket gott på träden i år. Själv har jag mest vinteräpplen Ingridmarie och Coxorange men det finns också ett päronträd och det kan bli en del där snart. Jag tror dom heter Grevemoltke. Jag har förtstått du har trädgårdsland och det är inte dumt alls att gå ut och dra upp några färska morötter eller plocka av ett salladshuvud. Kanske jag gör det också någon dag om jag kommer iordning ur mitt kaos.

Nja, då lockas vi halvdanskar nog mer av två röda pölsor och ett bröd för 59 spänn på Helsingborg-Helsingörfärjorna, då får man ketchup, dansk senap och en grön Tuborg med på köpet... <!-- </EdIndex> --></div>56:an skrev:Vad sägs om en kokt med bröd för fem kronor på IKEA?
Senap och ketchup ingår i priset!
Jag kör så det ryker...
Har inte Bloms fika till köpglada kunder?????Frolzon skrev:Men Våffelspecial har vi, tack och lov!Säcken skrev:Ja har 13mil till Karlstad å 13mil till Göteborg så ja känner ändå att ja bor ganska centralt, men lite lantligt är dä nog här

- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm... Kan det vara så att energiska människor kräver mer mat?
Jag är inte sådan som energin precis sprudlar ur men äter inte heller så väldigt mycket mat och skulle jag göra det så kommer magen i olag efter ett par dagar. Det verkar som det måste finnas en balans mellan energiintag och effektuttag. Skulle man jämföra med mopeder är jag definitivt otrimmad.
Jag är inte sådan som energin precis sprudlar ur men äter inte heller så väldigt mycket mat och skulle jag göra det så kommer magen i olag efter ett par dagar. Det verkar som det måste finnas en balans mellan energiintag och effektuttag. Skulle man jämföra med mopeder är jag definitivt otrimmad.