56:an skrev:Hmm... Kan det vara så att energiska människor kräver mer mat?
Jag är inte sådan som energin precis sprudlar ur men äter inte heller så väldigt mycket mat och skulle jag göra det så kommer magen i olag efter ett par dagar. Det verkar som det måste finnas en balans mellan energiintag och effektuttag. Skulle man jämföra med mopeder är jag definitivt otrimmad.
Då är jag supervässad (Nyss slank det ned två stora Isterband och en låda plugg <!-- </EdIndex> --></div>
Har allt en till Primus 607 som på bilden och sedan neråt i storlekarna.
Även en trevlig 606 med snabbstart fast den pajade backventilen på under drift så det blev en fint fotogenfontän som kom upp vid pumpstången som sedan tog eld..
Klarade dock både skägget å håret.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det fattas ju en massa på talriken Patrik [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:Det fattas ju en massa på talriken Patrik [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img]
Det som tillkom efter fotot var lite ketchup. Fem timmar tidigare åt jag potatis , morötter å fiskbullar, det var gott det med. <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Raketaren skrev:urrrrk känns ju som lite oätbart... dessutom blir man sjuk av eländet...
Vafan..Fiskbullar är ju kanonkäk. Jag ger mej fasen på att du inte har käkat fiskbullar sen skoltiden. Prova i gen, smaklökarna förändras genom åren <!-- </EdIndex> --></div>